logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۴۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان خبرداد

پیش بینی 757 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان

پیش-بینی-757-شعبه-اخذ-رای-برای-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-در-زنجان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان 757 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

خیرالله ترخوانی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در مجموع 757 شعبه اخذ رای برای شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان 265 شعبه برای اخذ رای در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز 97 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده 154 شعبه اخذ رای و در شهرستان طارم نیز 54 شعبه برای اخذ رای مردم در انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان میزان شعبات در شهرستان ماهنشان را 59 شعبه عنوان کرد و گفت: در شهرستان ایجرود نیز مردم در 49 شعبه رای گیری را انجام می دهند.

ترخوانی بیان داشت: در شهرستان خرم دره 49 شعبه و در سلطانیه نیز 30 شعبه برای اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام شده است، ادامه داد: جلسات با گروه ها و افراد تاثیرگذار در انتخابات نیز برگزار شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر