logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان خبرداد

خدمات رایگان بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در زنجان

خدمات-رایگان-بیمه-تکمیلی-صندوق-اعتباری-هنر-در-زنجان

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: در حال حاضر برخی مراکز درمانی استان زنجان رایگان به اعضای صندوق اعتباری هنر، خدمات ارائه می کنند.

مرتضی بهمنی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با قراردادهای منعقد شده بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مراکز درمانی استان زنجان، خدمات بیمه تکمیلی به صورت رایگان در زنجان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خدمات تصویر برداری، نوار قلب،سونوگرافی و رادیوگرافی دندان توسط مرکز خاتم الانبیا انجام می شود،افزود: کلینیک های دندانپزشکی قائم، مهر اشراق و بیمارستان بهمن نیز به هنرمندان و خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر خدمات رایگان ارائه می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمندانی که دارای بیمه تکمیلی از صندوق اعتباری هنر هستند،از 30 درصد تخفیف مازاد نیز بهره مند شده و می توانند شش چک با فاصله زمانی دو ماهه برای خدمات در بیمارستان بهمن زنجان ارائه کنند.

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان با بیان اینکه برای دریافت خدمات دندانپزشکی بیمارستان بهمن، هنرمندان باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه دریافت کنند، ادامه داد: این نوع خدمات به منظور حمایت از هنرمندان و خبرنگاران استان در نظر گرفته شده است.

بهمنی ادامه داد: افرادی که دارای بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر نیستند نیز می توانند با دریافت معرفی نامه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط از خدمات دندانپزشکی بیمارستان بهمن استفاده کنند.

وی بازه زمانی ثبت نام بیمه تکمیلی را اول تیرماه هر سال عنوان کرد و گفت: هنرمندان از خدمات این بیمه تا خرداد ماه سال آینده استفاده می کنند.

این مسئول تصریح کرد: حتی همه هنرمندان و خبرنگارانی که دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی نیستند در صورت عضویت در صندوق اعتباری هنر می توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان با بیان اینکه برای انجام فیزیوتراپی هنرمندان نیز با سه جا قرار داد منعقد شده است،گفت: در حال حاضر مرکز فیزیوتراپی رازی این خدمات را ارائه می کند و دو مرکز نیز به زودی به این مجموعه اضافه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر