logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۴۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی

پرداخت-یک-میلیارد-تومان-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-توسط-بسیج-سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در زمینه اقتصاد مقاومتی در زنجان ارائه شده است.

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری بسیج سازندگی در بخش های مختلف اقدام به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی کرده است که تا کنون 100 طرح موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

وی با بیان اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سال 92 با تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقاوم سازی اقتصاد ارائه می شود، بیان داشت: تسهیلات این سازمان به طرح های اشتغالزایی اختصاص می یابد که خوشبختانه در استان امسال نیز روند مطلوبی را طی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: نظارت های لازم برروی طرح های اقتصاد مقاومتی انجام می شود تا تسهیلات پرداختی در این زمینه هزینه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه امسال 100 طرح تا کنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند، افزود: تا پایان سال این تسهیلات ارائه می شود.

امندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به روستای میرجان،افزود: این روستا با 500 خانوار از این پروژه بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود عملیات اجرایی این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام برسد،خاطرنشان کرد: 500 میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه می شود.

این مسئول ادامه داد: تمام هزینه های احداث پروژه آب به روستای میرجان توسط خیرین و بسیج تامین و ریالی از تسهیلات دولتی استفاده نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر