logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان

2248 نفر از مددجويان کمیته امداد زنجان صاحب شغل شدند

2248-نفر-از-مددجويان-کمیته-امداد-زنجان-صاحب-شغل-شدند

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان با اعلام خبر ایجاد 2هزار و 248 فرصت شغلی برای مددجویان در طی سال گذشته گفت:برای ایجاد این فرصتهای شغلی  استعداد سنجی خانواده‌ها انجام‌شده و برحسب توانمندی خانواده‎ها و توان مددجویان اقدام به راه اندازی فرصت‎های شغلی شده است.

به گزارش موج رسا; منصور عبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی سال گذشته 6 هزار و 497 نفر از مددجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پایدارسازی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شده‌اند.
وی با بیان اینکه درکنار ایجاد فرصت‎های شغلی پایدار سازی اشتغال مددجویان نیز مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ارائه مشاوره‌هاي شغلي به مددجويان كميته امداد نیز در راستای پايدارسازي طرح‌هاي اشتغال آنان انجام می‎شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان افزود: پس از اجرای طرح‎های اشتغال زایی انجام نظارت‌های فنی توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود که در طی سال گذشته26 هزار و 544 مورد نظارت از طرح‌هاي اشتغال‌زایی مددجويي صورت گرفته است
وي تصريح كرد: در این بازدیدها مشکلات احتمالی پیش روی مجریان در حوزه‌های مختلف ارزیابی شده و راهکارهای لازم به آنها ارائه می‌شود.
عبادی با بیان اینکه بازدیدها در هر شش‌ماه انجام می‌شود، عنوان کرد: پایدارسازی طرح‌های اشتغال و توسعه کمی و کیفی نیز مورد توجه بوده و در روند نظارتها این موارد نیز به مددجویان مجری طرح ارائه داده می‎شود.

وی از دیگر اقدامات کمیته امداد استان برای ایجاد فرصتهای شغلی را معرفی مددجویان به واحداهی تولیدی و صنعتی دانست و گفت: با جذب مددجویان در واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات بیمه‎ای برای کارفرمایان لحاظ می شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان زنجان تاکید کرد: در سال گذشته362 نفر از مددجویان زیرپوشش در واحدهای تولیدی جذب شده اند./ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر