logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبر داد

تسهیل ارائه مجوز برای متقاضیان احداث گلخانه در زنجان

تسهیل-ارائه-مجوز-برای-متقاضیان-احداث-گلخانه-در-زنجان

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از فعال بودن 215 گلخانه در استان زنجان خبرداد و گفت: از این تعداد 130 واحد صنعتی بوده و 85 مورد هم کوچک و خانگی هستند.

بهنام اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برای ارائه مجوز روند اداری کاهش یافته است اظهار کرد: در گذشته متقاضیان برای اخذ مجوز باید از 11 ارگان استعلام دریافت می‌کردند که این روند طولانی مشکلی بزرگی برای متقاضیان بود که در حال حاضر تعداد استعلام‌ها به 4 مورد کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این مخالفت بدون هیچ دلیلی انجام می‌شود افزود: گلخانه‌ها دوستدار طبیعت بوده و هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی‌کند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه گلخانه‌ها از اولویت‌ برنامه‌های جهادکشاورزی در سطح استان عنوان کرد و افزود: طرح‌های توجیهی ارائه شده به منظور احداث گلخانه برای ارائه تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 130 واحد گلخانه صنعتی در سطح استان زنجان ایجاد شده است ابراز کرد: 85 مورد گلخانه خانگی کوچک نیز در سطح استان نیز فعال است.

اوجاقلو در مورد نحوه ارائه تسهیلات برای متقاضیان احداث گلخانه در زنجان ابراز کرد: تسهیلات 7 و 9 درصدی برای متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات 7 درصدی برای مناطق محروم در نظر گرفته شده و 9 درصد نیز برای مناطق برخوردار است ابراز کرد: 80 درصد هزینه پیش‌‌بینی شده طرح توجیهی به بانک معرفی می‌شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه امسال توسعه گلخانه‌ها در 50 هکتار هدفگذاری شده است افزود: برای متقاضیانی که شرایط ایجاد گلخانه دارند تلاش می‌شود در کمترین زمان مجوز فعالیت داده شود و در صورت مواجه شدن با موانع نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر