logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

امکان ثبت نام مجدد در کنکور ارشد ۹۹ در نیمه بهمن ماه

امکان-ثبت-نام-مجدد-در-کنکور-ارشد-۹۹-در-نیمه-بهمن-ماه

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نیمه بهمن ماه ۹۸ فرصت مجدد ثبت نام دارند.

به گزارش موج رسا; به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در نظر گرفته شد.

داوطلبان می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پیش از این در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر