logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دانا در گزارشی نوشت:

خبرگزاری دولت روحانی: ارتباط هواپیمای اوکراینی، یک دقیقه قبل از شلیک با مرکز قطع شده بود

خبرگزاری-دولت-روحانی:-ارتباط-هواپیمای-اوکراینی،-یک-دقیقه-قبل-از-شلیک-با-مرکز-قطع-شده-بود

دانا در گزارشی نوشت: خبرگزاری دولت روحانی(ایرنا) در یک طرح اینفوگرافیک مدعی شده است که ارتباط هواپیمای اوکراینی، یک دقیقه قبل از شلیک، با مرکز قطع شده بود.

به گزارش موج رسا; ایرنا در یک طرح اینفوگرافیک با عنوان "گاه شمار سه روز غم انگیز"، وقایع مرتبط با سقوط هواپیمای اوکراینی را بررسی کرده است.

در بخشی از این اینفو تاکید شده که در ساعت ٦:١٤ صبح ارتباط برج مراقبت با هواپیما قطع شده است و در ادامه نشان می‌دهد، پدافند در ساعت ٦:١٥ دقیقه، یعنی یک دقیقه "بعد" از قطع شدن سیگنال ارتباطی، اقدام به شلیک کرده است.

ایرنا پیش از این در تاریخ ٢٠ دی نیز نوشته بود: بر اساس اطلاعات سایت فلایت رادار ۲۴، اطلاعات راداری هواپیما، سه دقیقه و ۲۴ ثانیه بعد از آغاز حرکت آن قطع شده است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم اخیرا در گزارشی نوشته بود: بررسی اطلاعات پرواز، جزئیات رهگیری هواپیمای مذکور، و فیلم‌های موجود از اصابت موشک به هواپیما نشان می‌دهد که هواپیمای اوکراینی ٢٠ تا ٣٠ ثانیه قبل از اصابت موشک، مخابره سیگنال شناسایی را متوقف کرده است و در صورتی که برای یک پرنده هیچ سیگنالی مخابره نشود، نرم افزار سیستم تور اعلام خطر می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر