logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۴۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

اَلِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است

اَلِک-بالدوین:-ترامپ-آمریکا-را-به-فروپاشی-اخلاقی-نزدیک-کرده-است

«اَلِک بالدوین» هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه «برنامه زنده شنبه شب»(Saturday Night Live) جایزه «امی» را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا تاخت.

به گزارش موج رسا; به نقل از وب‌سایت دِ هیل، «اَلِک بالدوین» هنرپیشه و مجری معروف سینما و تلویزیون آمریکا گفت دونالد  ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است.

«اَلِک بالدوین» هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه معروف «برنامه زنده شنبه شب»(Saturday Night Live) جایزه «امی» را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا تاخت.

در یک سری توییت‌های منتشر شده از حساب توییتری بنیاد «هیلاریا» و «الک بالدوین»، این کمدین معروف به دلیل آنچه که او آن را بی‌احترامی به «آرمان‌های آمریکایی»، سخنان بسیار تندی به رأی دهندگان و طرفداران ترامپ ابراز داشت.

بالدوین در این مورد نوشت: دموکراسی آمریکایی همیشه در جدال بین حمایت غلط از آزادی‌های خاص و اقتصاد دوازده سیلندر مسموم بوده است. هتک حرمت آن آرمان‌ها و فروپاشی اخلاقی آمریکا که نزدیک است همه از جانب طرفداران ترامپ نشات می‌گیرد.

این بازیگر نقش «ترامپ» را به عنوان رهبر فاسد و بی‌عرضه در برنامه تلویزیونی معروف «برنامه زنده شنبه شب» بازی می‌کند و تا کنون از سوی چندین مقام رسمی کاخ سفید با انتقاد مواجه شده است.

از «رابرت دنیرو» گرفته تا «جیم کری» و «مریل استریپ» و «الک بالدوین» و صدها هالیوودی دیگر تا به حال علیه ترامپ تاخته‌اند.دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا تا کنون رتبه منفورترین رئیس‌جمهور را در بین روسای جمهور تمام دوران این کشور دارا بوده و تقریبا روزی نیست که هنرمندان هالیوودی از طریق رسانه‌ها گرفته تا شبکه‌های اجتماعی به نوعی اعتراض و انتقاد خود را به ترامپ نشان ندهند.

ضمن اینکه با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که میزان نارضایتی از ترامپ بیشتر شده و بسیاری که در اوایل روی کار آمدن وی از طرفدارانش بودند از او اعلام برائت کردند و بخصوص مساله استیضاح او نیز مزید بر علت شد و بر این نارضایتی گسترده و کم‌رنگ شدن امید طرفدارانش برای پیروزی مجدد وی در انتخابات دامن زد./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر