logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۴۵۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان خبر داد

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی تا پایان دی‌ماه

تمدید-مهلت-بیمه-محصولات-زراعی-و-باغی-تا-پایان-دی‌ماه

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان از تعیین تکلیف 65 درصد غرامت کشاورزان خسارت دیده در زنجان خبرداد و گفت: غرامت باقی مانده کشاورزان در چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

رامین موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پرداخت غرامت به کشاورزان خسارت دیده در استان زنجان اظهار کرد: بخشی از غرامت کشاورزان پرداخت شده و بخشی از آن هم در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تقریبا 100 درصد خسارت دام و طیور در زنجان پرداخت شده است تصریح کرد: 81 درصد غرامت محصولات زراعی و نزدیک 60 درصد از غرامت باغات در استان زنجان نیز پرداخت شده است.

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: بقیه خسارتها نیز طی جلسه بررسی شده و در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی گریزی به میزان خسارت وارد شده به محصولات کشاورزی در سال جاری زد و افزود: امسال به میزان 72 میلیارد ریال به محصولات کشاورزی استان خسارت وارد شد.

موسی‌خانی با تاکید براینکه تقریبا 65 درصد از غرامت کشاورزان خسارت دیده تعیین تکلیف شده است عنوان کرد: مابقی غرامت کشاورزان در چند روز آینده بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان از بیمه کشاورزی عنوان کرد: در حوزه بیمه دام نیز نسبت به سال گذشته با رشد 130 درصدی مواجه هستیم.

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه در حوزه بیمه محصولات زراعی هم رشد خوبی داریم و استقبال کشاورزی در این حوزه افزایش یافته است عنوان کرد: بیمه‌ نامه‌های صادر شده در این حوزه نسبت به سال گذشته 140 درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید براینکه زمان بیمه محصولات کشاورزی تا پایان دی ماه تمدید شده و احتمال تمدید دوباره نیز وجود دارد افزود: کشاورزان، باغداران و دامداران باید هر چه سریع‌تر در مدت زمان باقی مانده تا مهلت تعیین شده با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه‌ای نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.

موسی‌خانی خاطر نشان کرد: در مجموع 30 درصد از باغات و محصولات زراعی استان زنجان تحت پوشش بیمه کشاورزی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر