logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

وقتی تیر ضدانقلاب باز هم به سنگ خورد!

وقتی-تیر-ضدانقلاب-باز-هم-به-سنگ-خورد!

علی رغم تلاشهای شبانه روزی رسانه های مدعی حقوق بشر این بار نیز تیر آنها به سنگ خورد و بار دیگر مردم همیشه در صحنه پاسخ محکمی به این عناصر خود فروخته خارج نشین دادند.

به گزارش موج رسا; علی رغم تلاشهای شبانه روزی رسانه های مدعی حقوق بشر این بار نیز تیر آنها به سنگ خورد و بار دیگر مردم همیشه در صحنه پاسخ محکمی به این عناصر خود فروخته خارج نشین دادند.

پس از شهادت سردار سپهپد حاج قاسم سلیمانی و ترور وی، مردم تهران و شهرهای کوچک و بزرگ کشور به خون خواهی این سردار شهید به پا خاسته و اقدام به راهپیمایی و تجمعاتی کردند.

این تجمعات میلیونی بار دیگر شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی، وحدت و یکپارچگی مردم این مرز وبوم را به نمایش گذاشت.

و حالا پس از گذشتن چند روز از شهادت « حاج قاسم» رسانه های ضدانقلاب که به دنبال انتقام گیری و به حاشیه راندن نمایش میلیونی اقتدار مردم انقلابی بودند در مصاحبه و گزارشات تلویزیونی خود طوری رفتار کردند که گویی قصد انتقام از مردم را دارند.

البته این رسانه ها ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی را بهانه کرده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا حاشیه های جدید در کشور ایجاد کنند و عناصر نظامی و پاسدارانی که در طول سالهای پس از انقلاب همواره مدافع مردم بوده اند را زیر سوال ببرند.

روز گذشته نیز همین عناصر ضدانقلاب برخی از افراد را به خیابانها کشانده و می خواستند با خط دهی های سفیر انگلیس اقدام به تخریب چهره نظام و به حاشیه کشاندن آن حماسه ملی کنند اما نتوانستند این بار کاری از پیش ببرند و سرافکنده تر از گذشته شدند.

امروز هم این رسانه ها سعی داشتند با وارونه نمایی واقعیت و انعکاس تصاویر دروغ از پایتخت و شهرهای ایران مردم را تحریک کنند تا بار دیگر در خیابانها حضور پیدا کرده تا از این طریق بتوانند اهداف خود را پیش ببرند اما تصاویر و فیلمهای دانا حاکی است که این بار تیر ضدانقلاب به سنگ خورده و آنها نتواستند مردم را به خیابانها بکشانند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر