logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد

نظارت بر مراکز بین راهی استان زنجان تشدید می شود

نظارت-بر-مراکز-بین-راهی-استان-زنجان-تشدید-می-شود

معاون امور عمرانی استاندار زنجان برضرورت بومی سازی آیین نامه اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: کمیته ها می توانند نقش فعالی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،اظهار داشت: فعالیت های ستاد خدمات سفر باید مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه های اجرایی دخیل فعالیت های نوروزی بازخورد فعالیت های خود را دریافت کنند.

وی افزود: خود ارزیابی ها و انجام اصلاحات موجب اجرای مطلوب برنامه های آتی شده و خدمات رسانی به مردم را کیفیت می بخشد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه های ستاد خدمات سفر استان باید نسبت به سال گذشته یک گام جلوتر باشد، ادامه داد: با توجه به افزایش هر ساله میزان سفرهای نوروزی برنامه ریزی دقیق و اقبال مردم را به سفر بیشتر می کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امسال باید سطح خدمات رسانی دستگاه های اجرایی متفاوت بوده و ترس بدون مبنا به گردشگران و مسافران مخابره نشود تا گردشگران در آرامش کامل از مناطق دیدنی و اماکن تاریخی استان ها بازدید کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه بضاعت زیرساخت های بین راهی استان ها یکی نیست و برخی استان ها به دلیل نزدیکی به پایتخت زیرساخت های بهتری دارند، افزود: اگر چه کوتاهی،کمبودها و عدم سرمایع گذاری خدمات رسانی نامطلوب را توجیه نمی کند.

وی گفت: بخشی از کاستی های موجود در حوزه کیفیت خدمات بین راهی است که تلاش می شود این کاستی ها رفع شده و نظارت های لازم در این زمینه از جمله رستوران ها و مراکز بین راهی حل شود.

این مسئول برضرورت آغاز رفع کاستی های موجود در حوزه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران طی چند روز آینده تاکید کرد و گفت: نظارت بخش مهمی از کار کمیته های این ستاد است که باید از سوی دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص تعطیلی بازار زنجان در ایام نوروز نیز گفت: با وجود اینکه هر سال به اصناف تاکید می شود که بازار را تعطیل نکنند،اما این مهم هنوز محقق نشده است.

سلطانی نصب المان های مناسب شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: متناسب با فضای شهرهای استان این المان ها تهیه و نصب شود.

وی یادآور شد: به منظور آماده سازی اقامتگاه های موقت آیین نامه مذکور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و خدمات رسانی در این زمینه ادامه یابد.

این مسئول برضرورت بومی سازی آیین نامه اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: کمیته ها می توانند نقش فعالی در این زمینه داشته تا شرایط بهتری برای جذب گردشگران فراهم شود.

گفتنی است،کمیته های هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها،برنامه ریزی و آمار ، حمل و نقل،خدمات امداد و نجات،خدمات انتظامی،امنیتی و ترافیک شهری، اسکان و رفاه ،نظارت و تنظیم بازار و کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و کمیته بهداشت تکالیف خود را در این زمینه دریافت کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر