logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۴۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

انصاری‌فرد: بازگشت کالدرون به ایران منتفی شد

انصاری‌فرد:-بازگشت-کالدرون-به-ایران-منتفی-شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با منتفی شدن بازگشت کالدرون تلاش‌مان این است که تا فردا یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل 2 بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد.

به گزارش موج رسا; محمدحسن انصاری‌فرد اظهار داشت: بازگشت کالدرون منتفی شده است. در نامه‌ای که شب گذشته هیات مدیره و مدیرعامل همراه با در‌ نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم ژانویه به باشگاه اعلام کند که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌ ما می خواستیم این موضوع را همزمان با معرفی سرمربی جدید اعلام کنیم‌ اما برای توافق با گزینه های سرمربیگری نیاز به زمان بیشتری است.

وی افزود: ما تا آنجایی که مقدور باشد مذاکراتی که طی این مدت بین طرفین(هیات مدیره و مدیرعامل با کالدرون) صورت گرفته را برای اطلاع هواداران تشریح می‌کنیم. البته قدر زحماتی که آقای کالدرون متحمل شده را می‌دانیم اما مسائلی هست که باید بازگو شود تا هواداران که دانستن بسیاری از اتفاقات حق آنهاست، مطلع بوده و بعد از شفاف سازی قضاوت کنند.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه با وجود پرداخت قسط اول، کالدرون برای بازگشت اقدام نکرده، خاطرنشان کرد: فقط می توانم‌بگویم کالدرون بعد از نزدیک 10 روز و تحقق برخی خواسته هایش از جمله پرداخت باقیمانده قسط اول و جلب رضایت بازیکنان از نظر مالی نسبت به بازگشت اقدامی نکرد. با این وجود چهارشنبه شب بعد از جلسه بنده و هیات‌مدیره با مدیر برنامه های کالدرون نامه ای برای او ارسال شد که حاوی نکات‌ مهمی از جمله در نظر گرفتن‌ شرایط مالی ویژه برای کالدرون بود اما با این وجود پنج‌شنبه او خواسته هایی مالی و غیر مالی مطرح کرد که برخی از آنها بسیار عجیب بود، غیرقابل باور و بسیار فراتر از اخبار منتشره.

انصاری‌فرد ادامه داد: با این وجود باشگاه باز هم پیشنهادات مالی ویژه ای به کالدرون داد اما  امروز خبری از پاسخ وی نشد کما اینکه در طول این مدت به هیج نکته ای درباره نقل و انتقالات و‌گزینه های خارجی یا آلترناتیو ایرانی پاسخ نداده است.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: درباره مذاکراتی که از زمان بازگشت آقای کالدرون به آرژانتین تاکنون انجام‌شد هر آنچه که اتفاق افتاده با رعایت مسائل حرفه‌ای بیان خواهد شد. چیزی برای پنهان کردن نداریم و برخی از مسائل که قابل بازگویی باشد را بیان می کنیم و هواداران در جریان واقعیت‌ها قرار خواهند گرفت. ما شفاف سازی خواهیم کرد و‌ مستند نکاتی را می گوییم که چقدر امتیاز داده شد تا او برگرد اما خبری نشد. منتظر شفاف سازی همراه  با مستندات باشید و بعد قضاوت کنید.

وی درباره جانشین کالدرون در پرسپولیس، گفت: مذاکراتی با دو سه گزینه‌ خوب سرمربیگری داشته‌ایم و امیدواریم تا یکشنبه شب یا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود. 

مدیرعامل پرسپولیس در بخشی دیگر از صحبت‌های درباره جذب بازیکن عنوان کرد: باید بگویم که با برخی بازیکنان مذاکراتی داشته‌ایم و همه جوانب را برای جذب بازیکن بررسی کرده و مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم. با برخی گزینه‌های سرمربیگری هم در این زمینه مشورت کرده‌ایم. هواداران نگران نباشند و در عین حال بدانند که با انبوهی از مشکلات مواجه هستیم اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا در این دو روز آینده بتوانیم برای تقویت تیم بهترین اتفاقات رقم بخورد.

 انصاری فرد یادآور شد: روز یکشنبه در این رابطه بیشتر با هواداران صحبت و مسائل مربوط به کالدرون را تشریح خواهیم کرد‌ تا انشاالله مشکلی پیش نیاید. در انتخاب سرمربی و‌ بازیکنان خبرهای مهم و خوبی را به هواداران می دهیم./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر