logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۴۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه خانواده شهید حادثه هواپیمای اوکراین: در حُسن نیت هوافضای سپاه، شک و شبهه ای نداریم / در زمین دشمن بازی نکنید

-بیانیه-خانواده-شهید-حادثه-هواپیمای-اوکراین:-در-حُسن-نیت-هوافضای-سپاه،-شک-و-شبهه-ای-نداریم-در-زمین-دشمن-بازی-نکنید-

بیانیه مهم خانواده مرحوم مهندس مهدی اسحاقیان از شهر درچه اصفهان که فرزندشان را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادند از سوی پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز منتشر شد.

به گزارش موج رسا; خانواده مهندس مهدی اسحاقیان از شهر درچه اصفهان که فرزندشان را در سانحه هواپیمای اوکراین از دست دادند بیانیه صادر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و انقلابی جمهوری اسلامی ایران

اینجانب عباسعلی اسحاقیان پدر مرحوم مهندس مهدی اسحاقیان که فرزند عزیزم را در سانحه ی سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادم ضمن تشکر از ابراز همدردی مردم انقلابی و همیشه در صحنه، تقاضا دارم مراقب باشید هرگز سخنی که تضعیف کننده نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران و نظام ولایی و انقلاب باشد بر زبان جاری نکنید تا در این شرایط حساس؛ در زمین دشمن بازی نکرده باشید.

همه ما مدیون تلاش های بی وقفه و خالصانه نیروهای سپاه پاسداران هستیم. سپاهی که چهل سال است در دفاع از جان و مال و ناموس و کیان این ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است.

ما در حُسن نیت جان بر کفان نیروی هوافضای سپاه، هیچ شک و شبهه ای نداریم. دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به کمک رسانه های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست از بی آبروتر شدن خود و شیرین کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند و مثل همیشه این امت بصیر ایران اسلامی است که با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت؛ نقشه های خبیثانه آنان را نقش بر آب خواهد کرد؛ ان شاءالله.

از خداوند متعال مسئلت داریم به همه داغداران این حادثه اندوه بار؛ صبر جمیل عطا فرماید و همه جانباختگان را با ارواح طیبه شهدا به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محشور فرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

خانواده مرحوم مهندس مهدی اسحاقیان

بیست و یکم دیماه 1398 – شهر شاهد نمونه کشور درچه (اصفهان)

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر