logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در ستاد بزرگداشت دهه فجر زنجان اعلام شد؛

جای خالی کارگروه های محتوایی و فضای مجازی در برنامه های دهه فجر

جای-خالی-کارگروه-های-محتوایی-و-فضای-مجازی-در-برنامه-های-دهه-فجر

در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به عدم برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه های محتوایی و فضای مجازی اشاره شد.

به گزارش موج رسا; ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان امروز با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حقیقی استاندار زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام علی ناصر در این جلسه اظهارداشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی با وجود دشواری ها، سختگیری ها و سیاست های گوناگون دشمنان و استکبار جهانی از خط مستقیم ترسیم شده زاویه پیدا نکرده است.

وی افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر گرامیداشت این دهه ضروری است زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز فراهم شود که در این زمینه با برنامه ریزی لازم برای برگزاری منسجم برنامه ها اقدامات لازم انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه پس از مشخص شدن اعضای کارگروه در جلسات کارگروه ها از مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت شود، افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی هر چه زودتر ارائه شود تا هماهنگی لازم انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در آیین نامه ها بحث فضای مجازی گنجانده شده است و از همه کارگروه ها تولید محتوا را انتظار داریم.

*جای خالی کارگروه محتوایی در برنامه های دهه فجر

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: کارگروه های تشکیل شده در خصوص دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر شعاری است و هنوز کارگروه های محتوایی بعد از ۴۰ سال شکل نگرفته است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ در فضای مجازی ادامه دارد و باید کارگروهی در این زمینه تشکیل شود تا دهه فجر در فضای مجازی نیز تبیین شود،افزود: ضروری است پکیج هایی برای فضای مجازی تامین شود تا به شبهات نسل جوان در در این فضا پاسخگویی داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت برای رصد فعالیت کار گروه های دهه فجر به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف در تولید محتوا و کاربست اجرایی تولیدات ضروری است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: ظرفیت های قرآنی موجود در روستاها زمینه برگزاری  مسابقات مختلف را فراهم کرده است که امیدواریم در غالب برنامه های دهه فجر انقلاب به این ظرفیت توجه شود.

ابوالفضل طهماسبی از راه اندازی کانال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: این کانال برای ارائه محتوای لازم در خصوص این دهه راه اندازی شده است که تا کنون نتایج خوبی داشته است.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات روشنگری برای حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن مثمر ثمر است.

*۲۵۰۰ مدرسه زنجان برنامه دهه فجر برگزار می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان زنجان برنامه های دهه فجر  را برگزار می کنند.

رفیعی با بیان اینکه دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت، افزود: برنامه چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز در برنامه ها هنرمندانه گنجانده می شود.

وی گفت: آموزش و پرورش تنها متولی سند تحول آموزش و پرورش نیست و همه دستگاه های اجرایی در این زمینه باید همکاری و مشارکت کنند.

فرماندار زنجان در ادمه این جلسه با اشاره به شرایط امروز جامعه برضرورت استفاده از ظرفیت های ایجاد شده و انسجام و همدلی مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: چند برنامه شاخص نیز  در خصوص گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اجرایی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر