logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در پی بازدید رئیس کل دادگستری از زندان؛

20 محکوم جرائم غیرعمد مالی در زنجان آزاد شدند

20-محکوم-جرائم-غیرعمد-مالی-در-زنجان-آزاد-شدند

درپی بازدید رییس کل دادگستری استان زنجان از زندان مرکزی و رسیدگی به امور زندانیان 20 محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی درجلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در زندانهای استان اظهار کرد: درپی بازدید از زندان مرکزی ، رسیدگی به امور زندانیان و پیگیریهای بعمل آمده 20 محکوم  جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: در  این جلسه که با حضور مدیر کل زندانهای استان ، معاونین قضایی رییس کل و روسای زندانهای استان برگزار شد ، پرونده  تعدادی از محکومین  مورد بررسی قرار گرفت که در همین راستا به  15 زندانی واجد شرایط مرخصی اعطا  و همچنین 2 محکوم نیز به پابند الکترونیکی تجهیز شدند .

رئیس شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: اجرای سیاست های قوه قضاییه بویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندانها  با استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان می باشد.

صادقی نیارکی بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی پرونده های زندانیان مالی ، مهریه ، زندانیان بلاتکلیف و دیداری چهره به چهره با تعدادی از زندانیان ، دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطروحه زندانیان  صادرشد.

درابتدای این جلسه جوادی مدیر کل زندانهای استان با قدر دانی از زحمات و تلاش های مسئولین قضائی استان ، برگزاری این جلسات را گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندانها بر شمرد و عزم و اراده هر چه بیشتر دستگاه قضائی استان را در استفاده از ظرفیت های قانونی برای کاهش مجازات زندان را خواستار شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر