logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۴۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

پاسخ موشکی سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را درهم کوبید

پاسخ-موشکی-سپاه-پاسداران-هیمنه-پوشالی-آمریکا-را-درهم-کوبید-

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را درهم کوبید .

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده سپاه انصار المهدی عج استان زنجان و نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان ایشان اظهار کرد: هدف از حضور در این مجموعه عرض خدا قوت و تشکر از انتقام سخت سپاه از امریکا که به ندای رهبری عزیز و مردم لبیک گفتید و در همان ساعت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به دشمن یاسخ کوبنده دادید واقعا دل ملت را شاد کردید و اجرتان با خداوند متعال باشد.

وی بیان کرد: فراغ و تحمل شهادت سپهبد سلیمانی برملت عزیز بسیارسخت بود هرچند شهادت آرزوی سردار اسلام بود اما به برکت خون همین شهدا دستاورد و عزت شگرفی نصیب نظام و ملت غیور گردید.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: پاسخ موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق به فرموده فرمانده معظم کل قوا یک سیلی کوچکی بود بر دشمن و سپاه پاسداران هیمنه پوشالی دشمن را درهم کوبید.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: همه مسئولین نظام اولین وظیفه شان این است در مسیر و هدف مقدس شهدا قرار بگیریم و با خداوند متعال پیمان ببندیم که در این مسیر حرکت کنیم و برای خدمت صادقانه به نظام و مردم همت مضاعف کنیم.

در این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی استان با تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان ، دادستان مرکز استان ،معاونین و اعضای شورای قضایی استان با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: سردار سلیمانی متعلق به اسلام و ملل مظلوم بود و پرچم این شهید گرانقدر به زمین نخواهد افتاد، چرا که سربازان اسلام و ولایت با قوت راه شهیدان جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد.

وی همچنین از اقدامات ارزشمند و انقلابی ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان د در مبارزه با فساد که موجب افزایش امید مردم به نظام گردیده تشکر و قدر دانی کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر