logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان:

تمامی فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی شبانه روز رصد می‌شود

تمامی-فعالیتهای-تبلیغاتی-کاندیداها-در-فضای-مجازی-شبانه-روز-رصد-می‌شود

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان گفت: تمامی فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی شبانه روز رصد می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان ، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی از اقدام به موقع سپاه پاسداران در اجابت درخواست به حق مردم مبنی بر انتقام از دشمن تشکر کرد.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی قضایی به تخلفات داوطلبان کار سختی نیست، لذا ما معتقدیم اقدامات پیشگیرانه در این امر برای ایجاد فضای سالم، آرام و باشکوه انتخابات بسیار موثر است، افزود: پس باید به این مقوله توجه نماییم و از مسئولین اجرایی برگزار کننده انتخابات انتظار همراهی، ورود معنا دار، تذکر و برخورد جدی با متخلفین داریم و از حرف درآییم و عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر این موضوع که قانون خط قرمز دستگاه قضایی است افزود: رعایت قانون از طرف همه، خصوصا داوطلبان و کاندیداها مورد توجه قرار گیرد و اگر گزارش تخلفی می شود تذکر و برخوردهای قاطع انجام شود تا دیگر شاهد تکرار تخلفات نباشیم.

وی اظهار کرد: 22 دی ماه نتیجه بررسی های هیأت نظارت اعلام خواهد شد به داوطلبین رد صلاحیت شده و یا عدم احراز صلاحیت عرض می کنیم مبادا بر اساس برداشتهای ذهنی شخصی خود نهادهای نظارتی و ساختار نظام را زیر سئوال ببرید و در مجامع عمومی اعلام کنید که این عدم صلاحیتها معنادار و سیاسی است و مراقب حرفها و نوشته های خود باشید، لذا در صورت عدم رعایت موارد موصوف مسامحه نخواهیم کرد و برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان هم در این جلسه گفت: اطلس امنیتی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان تشکیل شده و جلسه ای با دهیاران ،و اعضای شورای شهر و روستا ها برای ممنوعیت همراهی و تبلیغات کاندیداها و عدم استفاده از امکانات دولتی برگزار و نکاتی در این خصوص ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه بعضا در سایتها و کانالها نظر سنجی هایی در خصوص کاندیدانها و یا عدم مشارکت مردم در انتخابات انجام می شود که ما بایستی ضمن مقابله با این کارها ، تولید ات محتوا یی داشته باشیم

مرادی اضافه کرد :بعد از اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شده بلافاصله با این افراد جلسه خواهیم داشت و موارد لازم و قانونی را به کاندیداها عرض خواهیم کرد//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر