logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۴۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت هندبال استان زنجان:

هیچ اسپانسری از ورزش زنجان حمایت نمی‌کند

هیچ-اسپانسری-از-ورزش-زنجان-حمایت-نمی‌کند

رئیس هیئت هندبال استان زنجان در مورد عدم حمایت مالی از تیم‌های ورزشی در استان گفت: هیچ اسپانسری از ورزش زنجان حمایت نمی‌کند.

محمد جواد پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه تیم نوجوانان استان زنجان به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شود اظهار کرد: تیم نوجوانان استان زنجان در این دو سال صعود خوبی داشته و جزو تیم‌های برتر کشوری است.

وی با تاکید براینکه این مسابقات در تبریز برگزار می‌شود بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های تبریز، ارومیه، کرمانشاه، سنندج، همدان و زنجان رقابت خواهند کرد.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان با اشاره به اینکه تیم استان زنجان در لیگ به دسته دو صعود کرد افزود: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و همچنین امتحانات نتوانستیم در مسابقات حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم نوجوانان زنجان وضعیت خوبی دارد و جزو تیم‌ها برتر در کشور است افزود: متاسفانه وضعیت تیم بزرگسالان نامناسب است چرا که بازکنان به دلیل اشتغال نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند.

پازوکی در مورد حمایت از ورزش هندبال در استان زنجان ابراز کرد: تنها اداره کل ورزش و جوانان از هندبال حمایت می‌کند و هیچ اسپانسری در حوزه ورزش زنجان وجود ندارد.

وی از حضور یکی از ورزشکاران زنجان در تیم ملی خبرداد و گفت: این ورزشکار زنجانی عضو تیم ملی بوده و این نشان می‌دهد که استان زنجان ظرفیت خوبی در ورزش هندبال دارد.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 ورزشکار هندبالیست در زنجان داریم عنوان کرد: 12 تیم از استان زنجان به مسابقات اعزام شده است.

وی بیان کرد: امسال تیم جوانان استان در مسابقات منطقه شمال کشور مقام سوم را کسب کردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر