logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۴۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
آیت‌الله دولابی در گفت‌وگو با موج رسا:

حاج قاسم سلیمانی استوانه و تکیه گاه امنیت ملت‌های مسلمان بود‏/ نشانه‌های انتقام سخت در حال نمایان شدن است

حاج-قاسم-سلیمانی-استوانه-و-تکیه-گاه-امنیت-ملت‌های-مسلمان-بود‏-نشانه‌های-انتقام-سخت-در-حال-نمایان-شدن-است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتقام سختی در انتظار آمریکایی‌ها است، گفت: حاج قاسم سلیمانی استوانه و تکیه گاه امنیت ملت‌های مسلمان بود.

آیت‌الله محمد حاج قاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شهید سلمانی یکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: این شهید جهاد را با اخلاص و مقاومت در هم آمیخته بود و معنویت از یک سو و مجاهدت در میدانهای نبرد از سوی دیگر باعث شده بود تا این سردار پرافتخار اسلام به یک اسطوره بین المللی تبدیل شود.

وی افزود: در کشورهای مختلف از یمن تا عرق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و کشورهای غربی دلهای امت اسلام داغ دار این سرباز پاک اسلام و انقلاب شد و این درسی است برای همه انقلابیون که بدانند امت اسلام قدردان زحمات آنها هستند و این خون باعث شد تا امت اسلام به انسجام و یکپارچگی خوبی دست پیدا کند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سالهای گذشته دشمنان تلاش کردند بین ملت ایران و عراق جدایی بیندازند، ابراز کرد: از برکت خون شهید سلیمانی و همچنین شهید ابومهدی المهندس باعث شد تا این دو ملت با یکدیگر ارتباط عمیق تری پیدا کنند.

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در حالی که یک خسارت بزرگ برای ملت ما بود اما برکات فروانی هم برای ملت به ارمغان آورد و زمینه ساز تشکیل امت مقتدر جهانی شد.

آیت‌الله حاج ابوالقاسم دولابی با تاکید بر اینکه این شهید صرفا یک رزمنده مجاهد نبود، خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه با کشتن یک فرمانده از فرماندهان ارشد نظامی آمریکا قانع نخواهیم شد، شهید حاج قاسم سلیمانی استوانه و تکیه گاه امنیت ملت‌های مسلمان بود، ایشان سردمدار مبارزه با تروریست بود و یک چهره برجسته در تاریخ انقلاب ما به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: ما هرچقدر بگردیم نمی‌توانیم کسی که معادل ایشان باشد را در آمریکا پیدا کنیم تا با از بین بردن او انتقام این جنایت را بگیریم بنابراین انتقام این جنایت به ایجاد امنیت کامل در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی و پاک شدن سرزمین‌های بلاد اسلامی از لوث وجود دشمنان بشریت و آمریکایی‌های جنایتکار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقام سخت که از هم اکنون نشانه‌های آن با رای نمایندگان پارلمان عراق(اخراج نیروهای آمریکایی) مشخص شد، پاک شدن سرزمین‌های اسلامی از نیروهای غربی و بیرون کردن تمامی دشمنان مسلمان است.

وی با بیان اینکه برخی در این شرایط هم حرف از مذاکره می‌زنند، افزود: نمی‌شود این افراد را انسانهای غافل دانست، بلکه برخی از اینها وابسته استکبار جهانی هستند. در شرایطی که می‌بینیم دشمن به صورت ناجوانمردانه عزیزترین مجاهدان اسلام را در یک کشور ثالت این گونه به شهادت می‌رساند مشخص می‌کند که آمریکا به هیچ یک از قواعد بین المللی پای بند نیست پس چطور عده‌ای توقع دارند که با مذاکره و توافق با این کشور بتوان مشکلات را حل کرد.

آیت‌الله حاج ابوالقاسم تصریح کرد: پرواضح است که چنین کشوری حتی اگر مذاکره و پیمانی هم باشد به آن پای بند نخواهد بود که نمونه آن را در برجام دیدیم. بنابراین امت حزب الله بدون توجه به دیدگاه‌های عناصر غرب زده، وابسته و مرعوب به دنبال انتقام سخت حرکت رفته و آن را عملیاتی خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر