logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۴۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
در ستاد دهه فجر استان زنجان مطرح شد؛

صحبت های ترامپ از سر بزدلی و استیصال است/22 بهمن امسال پرشورتر برگزار می شود

صحبت-های-ترامپ-از-سر-بزدلی-و-استیصال-است-22-بهمن-امسال-پرشورتر-برگزار-می-شود

استاندار زنجان گفت: صحبت های ترامپ از سر بزدلی،ترس و استیصال آمریکا و ازناب آن بوده و آنها می دانند که تا از منطقه بیرون نروند، این تقاص گیری ادامه دارد.

به گزارش موج رسا; ستاد دهه فجر استان زنجان در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی،امروز با حضور استاندار زنجان برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در این جلسه برضرورت گرامیداشت و اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: تبیین ارزش ها و باورها و ارائه خدمات، اقدامات و برنامه های دولت و خدمتگزاران که به امیدواری و نشاط مردم و جامعه کمک کند، از رویکرهای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه در همه روستاهای پر جمعیت استان زنجان برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود،افزود: نمایشگاه دستاوردهای کشاورزان و فعالیت های زنان و جوانان روستایی در این ایام برگزار می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: هر سال تقدیر از کشاورزان نمونه استان در ایام الله دهه فجر برگزار می شود که امسال ۱۰ نفر از کشاورزان نمونه کشوری از استان زنجان است.

 

*خداحافظی زنجان با همه مدارس خشتی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به خداحافظی استان زنجان از همه مدارس خشتی و گلی و بخاری ها نفتی، گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نیز ۷ مدرسه و یک کتابخانه راه اندازی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در این جلسه از اجرای یک هزار برنامه دانشگاهی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و افزود: باید برای اجرای مطلوب برنامه ها تجربیات دستگاه های مختلف تبادل شده و برنامه ها خلاق و نوآور باشد.

وی گفت: اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نباید تکراری باشد و باید برای جلب حداکثری مردم و چهره مردمی بخشیدن به برنامه ها،اقدامات لازم انجام شود.

 

*۱۰ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: پروژه های ۵ تا ۱۰ میلیارد تومانی با حضور مسئولان استانی و پروژه های بزرگ با حضور مسئولان کشوری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی راه اندازی می شود و تا پایان سال ۱۰ پروژه به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری زنجان نیز در ادامه این جلسه از فضاسازی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: پارک بانوان غرب به طول ۴ هکتار در این ایام افتتاح می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این جلسه، از تشکیل ۲۰ کارگروه برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: روز ۱۲و ۲۲ بهمن از اهمیت بیشتری برخوردار است و برنامه های مختلفی در این زمینه برگزار می شود.

حجت الاسلام علی ناصر خاطرنشان کرد:  شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و انتخابات موجب حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می شود.

 

*سپهبد سلیمانی نماد جهانی مقاومت

استاندار زنجان در ادامه این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهارداشت: هر چند همه ما از شهادت این سردار عزیز به شدت متاثر و متاسفیم چرا که ایشان نماد جهانی مقاومت بود اما دلباختگان راه مقاومت نیز در خصوص این شهید کارهای ارزشمندی را انجام می دهند.

فتح الله حقیقی افزود: دلباختگان مقاومت تقاص سختی از آمریکا و ازناب آن خواهند گرفت و عزم دلباختگان سردار است که تا تاریخ باقی است تقاص گیری کرده و روز به روز عرصه برای آمریکا تنگتر شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا، اسراییل و نوکران بزدل آنها امروز در لانه خود خزیده اند اما بهتر است فکر نکنند تنها با خونخواهی کوچک این موضوع تمام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به حادثه طبس که موجب شد تا دودمان آمریکا به باد برود در حالی که هنوز نظام اسلامی پا نگرفته بود، افزود: امروز ایران قدرت مسلم منطقه است و قطعا انتقام سختی در راه است.

استاندار زنجان با اشاره به صحبت های اخیر سران آمریکا و برخی کشورهای بزدل در جهان، خاطرنشان کرد: این صحبت ها از سر بزدلی،ترس و استیصال آمریکا و ازناب آن بوده و آنها می دانند که تا از منطقه بیرون نروند، این تقاص گیری ادامه دارد.

حقیقی با اشاره به سیل حضور مردم در عراق و خروش و جوشش مردم در سطح کشور و پایتخت شور و شعور حسینی زنجان، گفت:این حضورها نشان می دهد که تا از آمریکا تقاص کاری که انجام داده اند، گرفته نشود، مردم آرام نخواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم بین استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری پرشور برنامه های دهه فجر انجام می شود.

 

*حضور استاندار زنجان در خانه شهید سلیمانی

این مسئول با تقدیر از شورای شهر زنجان به دلیل نامگذاری خیابانی به نام سپهبد قاسم سلیمانی،خاطرنشان کرد: قبلا از آغاز برنامه های دهه فجر در مزار و منزل شهید سلیمانی حضور می یابم تا عرض ارادت پایتخت شور و شعور حسینی به این خانواده تقدیم شود.

وی از شروع عملیات اجرایی سریال شهید شهریاری در دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: ضروری است برنامه های بدیع و نو از سوی دستگاه های اجرایی پیش بینی شده و مراسم های این دهه وحدت آفرین باشد.

این مسئول بیان داشت: از کاندیداها و طرفداران آنها می خواهیم مواظب باشند تا از شرایط  دهه فجر سوء استفاده کنند.

استاندار زنجان بر ضرورت جمع بندی همه پروژه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی ظرف یک هفته آینده تاکید کرد و گفت: مدیران استان گروه بندی شده و در مساجد و مراکز علمی حضور یافته و پاسخگوی مردم در این ایام باشند.

حقیقی با اشاره به دیدار خود با جانبازان در دهه فجر امسال، افزود: حضور مدیران در رسانه ها و برگزاری نشست با رسانه ها باید مورد توجه بوده و گزارش عملکرد دستگاه ها در رسانه ها انعکاس یافته و در درگاه استانداری ثبت شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر