logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امروز انجام شد؛

حضور گسترده بازاریان زنجان در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی

حضور-گسترده-بازاریان-زنجان-در-مراسم-بزرگداشت-شهید-سلیمانی

بازاریان و فعالان اقتصادی بازار زنجان امروز مراسم یادبود شهید سلیمانی را در مسجد جامع این شهر برگزار کردند.

به گزارش موج رسا; مراسم یادبودی به منظور گرامیداشت  یاد و خاطره شهید عالی‌ مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از مقام شامخ این شهید صبح امروز با حضور بازاریان و فعالان اقتصادی و کسبه بازار زنجان برگزار شد.

بازاریان زنجان در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه آمریکا به مقام شامخ شهدای مقاومت ادای احترام کردند.

همچنین قبل از برگزاری این مراسم، بازار و اصناف زنجان با تعطیل کردن مغازه های خود در اقدامی خودجوش سردر بازار زنجان را به نام شهید قاسیم سلیمانی مزین کردند.

 

رئیس بسیج اصناف استان زنجان نیز در باره به خبرنگار موج رسا، گفت: امروز بازاریان،کسبه و فعالان اقتصادی زنجان که خود را مدیون شهید سردار سلیمانی می‌ دانند،در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگ اسلام شرکت گسترده داشتند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، افزود: اصناف خود در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و امروز هم در دفاع از حریم امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به میدان آمده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی با حضور اصناف و بازاریان برگزار شد که شخصیت های مهم استانی از جمله آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، حقیقی استاندار زنجان و آیت الله حسینی از علمای عالیقدر شیعه در این مراسم حضور داشتند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر