logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۴۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

آمریکا بدون اجازه در کشورهای عربی پایگاه راه اندازی می‌کند

-آمریکا-بدون-اجازه-در-کشورهای-عربی-پایگاه-راه-اندازی-می‌کند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دفاع از ولایت هزینه دارد، وظیفه ما بصیرت، تجزیه و تحلیل درست از وقایع است در زمان حاضر دشمنان اسلام سازی می کند و اسلام سکولار در ترکیه و تشیع لندنی را در لندن تبلیغ می شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان،آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج ) استان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، کارکنان و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر برای ادای احترام و تکریم این سردار سرافراز اسلام امروز در سالن اجتماعات شعبه زنجان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: بیش از 40 سال به طور مستمر با استکبار جهانی درگیر بوده ایم و همیشه حق و باطل این روند را سپری کرده اند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه فلسفه  قیام امام حسین(ع)، انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) تشکیل حکومت اسلامی بوده است، تاکید کرد: این بزرگواران برای تحقق این مهم تلاش کردند اما با وجود طاغوت های زمان این حکومت اسلامی تشکیل نشد.

وی تاکید کرد: امام راحل با فکر بکر حکومت اسلامی را با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل داد و نظام جمهوری اسلامی زاییده این انقلاب است که برای ادامه راه آن باید همان کارهایی که برای تحقق پیروزی تلاش شد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی نیز جنگ بین حق و باطل بود، تاکید کرد: آمریکایی ها بخاطر اسلام در مبارزه با ایران هستند و با کشورهایی همچون عربستان که فقط  داعیه دار اسلام را هستند، دشمنی ندارند.

سرهنگ طهماسبی اظهارداشت: همه منافع آمریکا قبل از پیروزی انقلاب توسط طاغوتیان ایران تامین می شد و در این زمان بیش از 7 میلیون بشکه نفت در روز تامین می کردیم که فقط یک بشکه از آن برای ایران بود.

وی تاکید کرد: امام راحل توانست ایران را از ذلت به اوج برساند و انقلاب با همه فراز و نشیب ها جوانمردانه مقابل همه دنیا ایستاده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه امروز انقلاب ما به همه دنیا صادر شده است، گفت: آمریکا و نیروهای ارشد بدون اجازه در کشورهای عربی اقدام به ایجاد پایگاه می کنند که این اوج ذلت است.

سرهنگ طهماسبی به راهبردهای مختلف آمریکا در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این موارد دولت سازی و ملت سازی بود که در صدد تقسیم عراق به چندین کشور کوچک بودند تا توان مقابله با کشورها را نداشته و به طور کامل ذلیل باشند.

وی یادآوری کرد: تشکیل خاورمیانه جدید و بزرگ از دیگر راهبردهای آمریکا در خاورمیانه بود که در تلاش برای تحقق آن هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: آمریکایی ها درصدد دست یابی به منابع انرژی منطقه بوده و به همین دلیل سوریه را اشغال کردند اما با تلاش ها و فرماندهی شهید سردار سلیمانی موفق نشدند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی،گفت: رشادت، ولایتمداری، ولایت باوری در عمل، اخلاص در عمل، مدیریت جهاد، مدیریت بحران و تلاش عاشقانه از ویژگی های این سردار است.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه دفاع از ولایت هزینه دارد، تاکید کرد: وظیفه ما بصیرت، تجزیه و تحلیل درست از وقایع است تا فریب دشمن را نخوریم چرا که در زمان حاضر دشمنان اسلام سازی می کنند و اسلام سکولار در ترکیه و تشیع لندنی را در لندن تبلیغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها اسلام واقعی، اسلامی است که در راس آن ولی فقیه زمان و نایب ولی عصر(عج) باشد.

*جای سرداران ایران خالی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه این مراسم با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ساحت امام زمان(عج) و همه کسانی که امنیت اسلامی را فراهم می کنند، گفت: شهید قلب تاریخ است، شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد و این مهم در تشییع و بدرقه این شهید والامقام به جهانیان ثابت شد چرا که دومین و قدرتمندترین مرد ایران را شهید کردند.

حجت الاسلام جواد نصیری تاکید کرد: چنانچه در سوریه و عراق با داعش جنگ نمی کردیم باید هزینه گزافی برای دفع این دشمنان می دادیم.

وی یادآوری کرد: باید دست و پای سپاهیان را بوسید چنانچه سردار سلیمانی پای مادرش را می بوسید چرا که می دانست بر پای چه کسی بوسه می زند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز پدر یتیم هایی که آنها را در آغوش می گرفت در بین آنها نیست اما جای سردارن ایران هیچگاه خالی نیست.

حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: دو مساله بین مردم همیشه مجهول و مغفول مانده که این موارد امنیت و سلامت است.

وی اظهارداشت: برخی از چشمان از جمله چشم هایی که شبها برای امنیت بیدار است، چشمانی که برای دوری از گناهان، چشمانی که برای نماز شب بیدار می شود و خادمان مردم در قیامت گریان نمی شود.

وی به وصیت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود:  جای قبرم را در مزار شهدای کرمان مشخص کرده ام، محمود می داند، قبر من ساده باشد مثل دوستان شهیدم، بر آن کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید، نه عبارت های عنوان دار".

مداحی و روضه خوانی نیز از دیگر برنامه مراسم گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی بود و همین مراسم نیز در شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ماهنشان و ایجرود برگزار شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر