logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تشریح کرد

جزئیات جدید ثبت نام طرح ملی مسکن در زنجان/ دو سوم ثبت‌نام کنندگان زنجانی واجد شرایط نیستند

جزئیات-جدید-ثبت-نام-طرح-ملی-مسکن-در-زنجان-دو-سوم-ثبت‌نام-کنندگان-زنجانی-واجد-شرایط-نیستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: جزئیات جدید ثبت نام طرح ملی مسکن در زنجان تا سه هفته آینده اعلام می شود.

مسعود بیات منش امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تا کنون 9 هزار نفر در استان زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کرده اند که تا سه هفته آینده وضعیت آنها تعیین تکلیف می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود 6 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در دو دوره گذشته واجد شرایط لازم نبوده و از گردونه حذف شوند که با حذف این افراد، افراد واجد شرایط جایگزین می شوند.

این مسئول بیان داشت: تا سه هفته آینده پالایش ثبت نام کنندگان انجام و تنها واجدین شرایط تایید نهایی شده و برای ظرفیت خالی، ثبت نام از نو انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پیش بینی زمین مورد نظر برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان، گفت: 4 هزار واحد از این طرح در غرب زنجان در شهرک های کوی فرهنگ، ثمین و شهرآرا احداث می شود.

بیات منش خاطرنشان کرد: همچنین 5 هزار واحد مسکونی نیز با پیش بینی های انجام شده در انتهای گلشهر بعد از فاز 8 احداث می شود.

وی با بیان اینکه این زمین ها در داخل محدوده شهری بوده و مشکلی برای اجرای طرح وجود ندارد، ادامه داد: با نهایی شدن ثبت نام افراد و تایید نهایی اقدام به ساخت مسکن در زنجان می شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خرید و فروش هر گونه فیش را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: فیش های ارائه شده در خارج از محدوده بود و به همین دلیل خرید و فروش آن نیز ممنوع است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه زمینی داخل محدوده شهری زنجان قرار نمی گیرد، افزود: این فیش ها به بهانه ورود این زمین ها به محدوده به فروش می رسد در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر