logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بسیج ورزشکاران استان زنجان:

شهید سلیمانی عمر پربرکت خود را در راه اسلام و دفاع از مظلومان گذراند

شهید-سلیمانی-عمر-پربرکت-خود-را-در-راه-اسلام-و-دفاع-از-مظلومان-گذراند

بسیج ورزشکان استان زنجان به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان زنجان، به مناسبت ترور مذبوحانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

روح مطهر سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۸ در جوار علییّن و ارواح مقدسه شهیدان کربلا و حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آرام گرفت.

سردار سلیمانی از برجسته‌ترین فرماندهان نظامی ایران بود و نقش مهمی در حمایت از مقاومت فلسطین در زمینه های مختلف داشت.

شهید سرافراز امت اسلام، عمر پر برکت خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و مظلومان در ایران و کشور های منطقه گذراند و پس از عمری مجاهدت خالصانه، توسط اشقیاء و اشرار زمان به مقام والای شهادت نائل آمد و به جرگه شهدای مظلوم ترور پیوست.

ما سربازان ولایت آماده‌ایم تا در هر کجای این کره خاکی که مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی تدبیر بفرمایند، انتقام الهی را به سخت ‌ترین وجه در باره شیطان و ایادیش به اجرا در آوریم و در این راه با آغوش باز به استقبال شهادت خواهیم رفت.

ما استکبار را به غیرت شهیدان و به اقتدار ضریب یافته از خون پاکان، کمر خواهیم شکست چنان‌که صدای خرد شدن استخوان‌هایش به گوش همه جهان برسد.

بسیح ورزشکاران سپاه استان زنجان ضمن تسلیت حادثه تروریستی بامداد ۱۳ دی ماه ۹۸ فرودگاه بغداد و شهادت سردار جاوید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده میدانی سرافراز حشدالشعبی حاج ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آنان به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت، علو درجات را برای آن شهدای ترور از درگاه پروردگار متعال و جبار خواستار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر