logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۴۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان خبر داد؛

حضور 4 وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات تایلند/ هیئت وزنه‌برداری نیازمند سالن وزشی است

حضور-4-وزنه‌بردار-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-اعزامی-به-مسابقات-تایلند-هیئت-وزنه‌برداری-نیازمند-سالن-وزشی-است

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان از حضور 4 وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات تایلند خبر داد.

داود وثیق در گفت‌وگو باخبر نگار موج رسا; با اشاره به اعزام وزنه برداران استان زنجان به مسابقات کشوری وزنه برداری در رده سنی بزرگسالان، اظهار کرد: این رویداد ورزشی در اهواز از تاریخ 16 تا 21 دی ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور چهار وزنه‌برداران استان زنجان در تیم ملی برای اعزام به تایلند، ابراز کرد: فعلاً مشخص نیست که وزنه‌برداران زنجانی در لیست نهایی تیم ملی  حضور داشته باشند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به سهمیه 2 نفری ایران در المپیک 2020 تصریح کرد: در المپیک 2020 وزنه‌برداران سنگین‌وزن حضور خواهند داشت و فعلاً وزنه‌برداران زنجانی امکان جایگزینی با قهرمانان پیشین را ندارند و هیئت وزنه‌برداری استان زنجان برای المپیک 2024 برنامه‌ریزی می‌کند.

وثیق با اشاره به حمایت‌های مالی اداره ورزش و جوانان، افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای المپیک 2024  به دنبال پشتیبان مالی هستیم.

وی بابیان اینکه فقط یک سالن اختصاصی وزنه‌برداری در زنجان وجود دارد، افزود: بانوان و آقایان هر دو در این سالن تمرین می‌کنند و تا امروز هیچ سالن دیگری برای هیئت وزنه‌برداری در نظر گرفته نشده است.

دبیر هیئت وزنه‌برداری بابیان اینکه هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در کشور حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: سه ورزشکار زنجانی در تیم ملی حضور داشتند و در مسابقات جهانی هر سه مدال کسب کردند.

وی بابیان اینکه هیئت وزنه‌برداری با مشکل کمبود سالن مواجه است، ادامه داد: امیدواریم مسئولین درراه اندازی سالن دیگری برای ورزش وزنه‌برداری همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وثیق با اشاره به موفقیت‌های وزنه‌برداران زنجانی، عنوان کرد: اگر مسئولین از ورزش وزنه برداری استان حمایت کنند این وزش حتماً در المپیک 2024 خواهد درخشید.

وی با اشاره به زحمات سرمربی وزنه‌برداری استان زنجان گفت: ناصر افشار یکی از مربیان برجسته هیئت وزنه‌برداری استان زنجان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر