logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

شورای شهر زنجان همچنان در پی انتخاب سرپرست شهرداری/ از مطرح بودن حبیب یگانه تا تردید برخی از اعضا برای انتخاب سرپرست

شورای-شهر-زنجان-همچنان-در-پی-انتخاب-سرپرست-شهرداری-از-مطرح-بودن-حبیب-یگانه-تا-تردید-برخی-از-اعضا-برای-انتخاب-سرپرست

با گذشت چند روز از بازداشت شهردار زنجان به همراه نایب رئیس شورا و شهردار منطقه 3 اعضای شورای شهر زنجان همچنان در پی انتخاب سرپرست برای شهرداری هستند.

به گزارش موج رسا; بعد از اینکه خبر بازداشت شهردار زنجان به همراه نایب رئیس شورا، شهردار منطقه 3 و چند نفر دیگر در رسانه‌ها منتشر شد بازار گمانه زنی ها در مورد سرنوشت این عضو شورا و شهردار زنجان در محافل مطرح است که باید دید این پرونده به کجا خواهد رسید.

روز گذشته صبح و بعد از ظهر جلساتی در شورای شهر زنجان حول انتخاب سرپرست شهرداری زنجان برگزار شده که اعضا به نتیجه‌ای که منجر به انتخاب سرپرست شود، نرسیدند.

عباس راشاد عضو هیئت رئیسه شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه به نظر بنده نامه مقام قضایی ایراد مطرح شده را برطرف کرده است، اظهار کرد: برای انتخاب سرپرست یا باید شهردار استعفا دهد و یا اینکه استیضاح شود و راه سوم از طریق تعلیق است که قانون صراحت لازم را در این خصوص ندارد.

وی افزود: با برخی از استانها که وضعیت ما را داشتند تماس داشتیم و آنها اعلام کردند که بعد از نامه مقام قضایی به مرحله انتخاب سرپرست رفتند، نظر بنده نیز انتخاب سرپرست در سریع ترین زمان ممکن است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر زنجان با بیان اینکه بعد از انتخاب سرپرست اگر روند پرونده شهردار پیچیده تر شد باید به فکر شهردار جدید نیز باشیم، عنوان کرد: امروز تا این لحظه درخواست جلسه از طرف اعضا برای ما ارائه نشده است.

وی با یادآوری اینکه سرپرست باید از کارکنان خود شهرداری باشد، گفت: ما روز گذشته هم می‌توانستیم سرپرست را انتخاب کنیم اما اعضا باید به اجماع برسند.

طبق اعلام منابع آگاه؛ معاونین شهردار، شهرداران مناطق و حبیب یگانه شهردار سابق از جمله گزینه‌های سرپرستی شهرداری زنجان هستند.

برای سلب عضویت عضو بازداشت شده شورا نیز باید منتشر ماند و دید دادگاه رای دادگاه در خصوص وی چه خواهد شد که در صورت اثبات اتهامات وارده وی از شورا سلب عضویت خواهد شد.

طبق گفته یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان در نامه‌ای که مقام قضایی به شورا ارسال کرده آمده است که افراد ذکر شده در بازداشت موقت بوده و در مورد حکم احتمالی تعلیق نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

با این حساب باید دید که اعضای شورای شهر زنجان چه تصمیمی در خصوص سرپرست شهرداری زنجان خواهند گرفت و آیا دوباره حبیب یگانه را به عنوان سرپرست انتخاب می‌کنند و یا به سراغ معاونان و شهرداران مناطق خواهند رفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر