logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۴۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خبر داد؛

اعزام تیم های نوجوانان و نونهالان زنجان به مسابقات بین المللی ترکیه

اعزام-تیم-های-نوجوانان-و-نونهالان-زنجان-به-مسابقات-بین-المللی-ترکیه

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود گفت: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.

ابوالفضل خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر هیئت تکواندو با مشکل خاصی که مانع اجرای برنامه های هیئت شود روبرو نیست.

وی با اشاره به کلاه های ایمنی الکترونیکی، ابراز کرد: کلاه های ایمنی الکترونیکی در کشور تولید می شود و مورد استفاده ورزشکاران است.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه به کلاه های ایمنی الکترونیکی برای هیئت تکواندو استان زنجان نیاز داریم، تصریح کرد: به دلیل قیمت بالای این کلاه های ایمنی فعلا نتوانسته ایم کلاه  های ایمنی الکترونیکی را برای هیئت تکواندو استان تهیه کنیم.

وی با اشاره به سیستم های داوری الکترونیکی هیئت تکواندو استان زنجان، عنوان کرد: سه سیستم داوری الکترونیک در سه زمین مختلف استان زنجان داریم.

خدایی بیان اینکه برای تهیه کلاه های ایمنی الکترونیکی 60 میلیون اعتبار نیاز است، افزود: در حال رایزنی برای تهیه ی کلاه های ایمنی الکترونیکی هستیم.

وی با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود خاطر نشان کرد: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر