logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره قرآن و عترت آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد

ثبت‌نام 112 هزار دانش‌آموز در مسابقات دانش‌آموزی قرآن در زنجان

ثبت‌نام-112-هزار-دانش‌آموز-در-مسابقات-دانش‌آموزی-قرآن-در-زنجان

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش‌ و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی نماز از ثبت‌نام 112 هزار دانش‌آموز در این مسابقات خبر داد.

محمدجواد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های برنامه‌های قرانی آموزش‌وپرورش استان زنجان، اظهار کرد: مسابقات قرآنی آموزش‌وپرورش هرساله از مهرماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان از برنامه‌های قرانی، از ثبت‌نام 112هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات دانش‌آموزی قرآن در سطح مدرسه‌ای خبر داد.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در سه سطح مدرسه، منطقه و استانی، ابراز کرد: محفل قرآنی استان در دهه فجر با حضور مهمانان ویژه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح حفظ جزء 30 قرآن در مدارس، تصریح کرد: در استان زنجان 40 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت کرده‌اند.

رضایی با اشاره به برگزاری طرح به زنگ قنوت با همکاری ستاد اقامه نماز با محتوای زیبایی‌های نماز، عنوان کرد: این طرح که در قالب اردوهای یک‌روزه برگزار شد 4هزار و 500 دانش‌آموز شرکت کردند.

وی با یادآوری برگزاری اجلاس سراسر نماز در استان گلستان، خاطرنشان کرد: لطفی زاده دانش‌آموز زنجانی در این اجلاس به‌عنوان دانش‌آموز فعال در عرصه نماز برگزیده شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر