logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف كالاي قاچاق ميلياردي در زنجان

كشف-كالاي-قاچاق-ميلياردي-در-زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان زنجان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قاچاق کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در زنجان کشف و ضبط شد.

جعفر كردلو در گفت و گو با برخنگار موج رسا; با اشاره به عزم جدي پليس براي تحقق اقتصاد مقاومتي اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي يک محموله کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون ريالي را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي و تحقق شعر سال " اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال " ماموران پليس آگاهي موفق شدند يك دستگاه كاميون حامل كالاي قاچاق را در اتوبان " زنجان– قزوين " شناسايي كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور اين خودرو  را  متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.

وی خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو هشت هزارو 445 ثوب البسه خارجي ، 87 طاقه پارچه و 58 قلم انواع لوازم كوهنوردي قاچاق را كشف كردند.

کردلو با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاي كشف شده بيش از يك ميليارد 500 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: متهمان برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع محترم قضايي شدند.

وی مبارزه قاطع با قاچاق، را زمينه ساز  تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال  دانست و از مردم خواست در اين زمينه با پليس همكاري كنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر