logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

واژگونی دو دستگاه خودرو در محورزنجان- طارم/ حادثه رانندگي در زنجان يك قرباني گرفت

واژگونی-دو-دستگاه-خودرو-در-محورزنجان-طارم-حادثه-رانندگي-در-زنجان-يك-قرباني-گرفت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به واژگونی دو دستگاه در محور زنجان- طارم گفت: این حادثه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اتفاق افتاده است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این حادثه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی کنترل رانندگان اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه علت بیشترین تصادفات در محورهای استان زنجان عدم توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه اتفاق می‌افتد بیان کرد: عدم توجه به این موارد در برخی مواقع حادثه تلخی را به جای می‌گذارد که در برخی موارد جبران ناپذیر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان واژگونی دو دستگاه خودرو در محور طارم را کامیون و یک دستگاه سواری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و سرنشینان جراحات سطحی داشتند.

وی ترافیک فعلی محورهای مواصلاتی زنجان را عادی و روان عنوان کرد و افزود: ترافیک در ایام تعطیلات به دلیل خارج شدن مردم از شهر و استفاده از طبیعت بهاری  سنگین می‌شود.

شیرمحمدی با اشاره به وقوع يك حادثه مرگبار رانندگي درروز گذشته گفت: برخورد يك دستگاه نيسان با كمك راننده كاميون باعث مرگش شد.

وی افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع يک حادثه رانندگي در اتوبان زنجان – قزوين بعد از شهر آفتاب بلافاصله عوامل پليس راه به محل اعلامي اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده كردند يك دستگاه وانت نيسان  با كمك راننده كاميون كه در حال پياده شدن از كاميون بود برخورد كرده و راننده نيسان متواري شده است.

وی خاطر نشان كرد: متاسفانه در اين حادثه، كمك راننده كاميون به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده نيسان نيز  توسط عوامل پليس راه دستگير شد.

شير محمدي ابراز کرد: بررسي صحنه اين حادثه دلخراش راننگي توسط کارشناس تصادفات پليس راه حاکي از آن است که عدم توانایی راننده وانت نيسان در کنترل وسیله نقلیه اعلام علت وقوع اين حادثه راننگي بوده است.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر