logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۴۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
بازخوانی اهداف و راهبردهای فتنه گران 88؛

روایت اضمحلال طلبان

روایت-اضمحلال-طلبان

انتشار خبر مواضع و اظهارات اصحاب فتنه پیرامون دسیسه‌های تجدیدنظرطلبان در شهریور 1389 توسط رسانه‌های ضدانقلاب که به‌سرعت در فضای رسانه‌ای وابسته به ضدانقلاب منعکس شد قابل‌توجه بود.

به گزارش موج رسا; اگرچه در این سخنان و اظهارات جسته‌وگریخته از تلاش برای رأی نیاوردن رقیب انتخاباتی و تخلف‌های صورت گرفته هرچند بدون سند سخنانی به میان آماده است، ولی با نگاه دقیق و ریزبین به محتوا به‌خوبی هدف اصلی فتنه 88 که هدف قرار دادن ولایت مطلقه فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب بود و نه شکست احمدی‌نژاد در انتخابات در شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه روز عاشورا که توسط آشوبگران سرداده شد آشکار گشت.

لزوم روشنگری و تنویر افکار عمومی در شرایطی که دست‌های پیدا و پنهان سعی در تطهیر سران فتنه و به فراموشی سپردن ظلم و جفای بزرگ فتنه گران بر مردم و کشور و رهبری دارند، ما را بر آن داشت تا قطره کوچکی از این اقیانوس رذالت و پستی را بازنشر دهیم؛ لذا پیشاپیش از انتشار عبارات توهین‌آمیز و رک به‌کاررفته علیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در این گزارش عذرخواهی  می کیم.

ابراهیم یزدی:

(جلسه دفتر سیاسی مشارکت، مرداد 87 ) برای اینکه به حاکمیت فشار آورید، شرط آن برگزاری انتخابات تحت نظارت بین المللی است. اگر می خواهید این فرایند اصاح طلبی یا زایمان، طبیعی و سالم باشد، چاره ای ندارید جز اینکه مطرح کنید نظارت بین المللی می خواهیم ... بگوید ما به این گروهی که انتخابات را برگزار می کنند اطمینان نداریم ...

موسوی خوئینی ها:

(87/10/4 ) اصلا آقای خامنه ای در سازمان سیاسی کشور جای شاه نشسته است. (87/10/19) ما پیرو خط امام هستیم ولی باید تکلیف خودمان را با این رژیم مشخص کنیم. ما مدیون امام هستیم  ولی امام چیزهایی فرموده که با گذشت زمان نتیجه می گیریم که موفقیتی در آن نیست و حکومت دچار مشکل شده است.

بهزاد نبوی:

دیدار با موسوی‌خوئینی‌ها، (14 / 10 / 87) احمدی‌نژاد که عددی نیست، آن‌کس، آنجایی و آن مرکزی را باید تحت‌فشار بگذاریم که اصلی‌ترین نقش را دارد. بالاخره ما باید ببنیم با آقای خامنه‌ای چه‌کار کنیم ؟!

حسین مرعشی:

(87/9/3) با در اختیار نداشتن نهاد مهمی همانند رهبری، امکان اعمال سیاست‌ها نیست. علت عدم نهادینه شدن احزاب همین است که اگر حزبی قابلیت تغییر بالاترین سطح مدیریت کشور را نداشته باشد، رفتار حزبی و مبارزاتش بی‌معناست.

رئیس دولت اصلاحات:

(19/10 / 87) اگر در این انتخابات احمدینژاد سقوط کند، اما رهبری حذف می شود. اگر به هر قیمتی و به هر شکلی اصلاحات دوباره بر حوزه سیاسی و اجرایی کشور بازگردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت.

هاشم آغاجری:

(88/2/1) ما در دولت خاتمی یکی از پایه‌های ولایت‌فقیه را منهدم کردیم و با پیروزی موسوی همه پایه‌های ولایت فقیه را فرو خواهیم ریخت.

 در تا به اینجا نظرات حامیان فتنه مرود شد و در ادامه تاکتیک‌های اجرایی فتنه گران مورد توج قرار می گیرد.

مهدی هاشمی:

(12 / 2/ 88) گفت‌وگو با غالبی،  در موردصیانت از آراء برنامه خوبی  تهیه‌کرده‌ام که به شما می‌دهم و می‌گویم چه کسانی را در استان‌ها بگذارید و هر استان چه تعداد نیرو می‌خواهد ... یک دستورالعمل کتبی می‌دهم و همه آدم‌هایش را معرفی می کنم.

(20 / 3/ 88)صحبت با زنگنه،  همه‌چیز رابرای صیانت از آراء آماده و یک اتاق جنگ درست کرده‌ام.

علی هاشمی:

چون نتایج نظرسنجی‌ها به مهندسموسوی ارائه‌ می شود در جهت گیری های وی مؤثر است، ما در یک نظرسنجی درشهر تهران ۵ درصد به آرای ایشان اضافه کرده بودیم که روحیه ایشان و ستادش خراب نشود.

بهزاد نبوی:

محتشم سپور خاصیتش مصاحبه کردن است، پس چرا در مصاحبه نمی‌گوید ما را در هیچ تهی اجرایی راه نمی‌دهند، باید فضا را شلوغ کرده و با خبرنگاران داخلی و خارجی مصاحبه کنید و بگوید وزارت کشور قانون را رعایت نمی‌کند.

رئیس دولت اصلاحات:

(25 / 3/ 88)جلسه مجمع روحانیون، باور داشته باشید رهبری از این جمعیت ترسیده است و همین نقطه، درست جای فشار وارد

کردن است.

موسوی‌خوئینی‌ها:

(25 / 3/ 88)جلسه مجمع رحانیون، ما باید بیایم و توان بگذاریم به هر قیمتی خام... را از تخت پایین بکشیم. او باید بفهمد که این مملکت این‌طور نیست که ایشان باشد و هر جور بخواهد آن را به هر سمتی بکشاند.

(26 / 3/ 88) دیدار با علی‌محمد حاضری، آیا  با این اوضاع می‌توان مردم را به مدت یک الی سه ماه در خیابان‌ها و در جلوی چشم همه مردم دنیا نگه داشت ؟ باید از قضیه ابطال انتخابات فراتر برویم و این یکراه جدیدی است ... ما باید در موضوع تخلفات انتخاباتی ابتدا از آقای خامنه‌ای شروع کنیم که برق از سر شورای نگهبان بپرد ... کاری نکنید که این قضیه ظرف یک هفته بسته شود ... ایشان  (رهبری) می‌داند اگر یک قدم عقب برود (ابطال انتخابات) باید تا آخرش برود.

(88/3/27 )جماران جای مناسبی برای اضافه شدن به جمعیت متحصن نیست و ضمن جایی نیست که بتواند در زندگی مردم تهران اخلال ایجاد کند.

(28 / 3/ 88) صحبت با عیسی کلانتری، اگر کسی شک داشته باشد که جبهه‌ای که یک‌طرف آن آقای خامنه‌ای و یک طرف هم مهندس موسوی، خاتمی و در کل مردم قرارگرفته‌اند، کدام‌یک حق است، این رفتارهای این‌ها (حاکمیت) دلیل این است که آن‌ها باطل هستند.

(88/4/28) ما نباید خدشه ای را که بر انتخابات افتاده و نامشروع بودن این دولت برآمده از این انتخابات را رها کنیم، این فرصت خوبی است.

روشنک سیاسی:

(27 / 4/ 88) در جریان دستگیری، خیالتان را راحت می‌کنم و می‌گویم مرگ بر خام...، دیگر ولی‌فقیهی در کار نیست. به یاری خدا، مردم تا آبان امسال کار شماها را یکسره می‌کنند ...

می‌خواهند نور خدا را که در آیین او جلوه کرده است با دهان خود خاموش کنند و خدا نخواهد گذاشت، جز این شود که نور خود را به کمال رساند و سراسر گیتی را فراگیرد هرچند کافران از آن ناخوشنود باشند.(سوره توبه)

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر