logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان زنجان:

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکتی وحدت بخش است/ هر روز به خیل بیکاران در جامعه افزوده می شود

تشکیل-جبهه-مردمی-نیروهای-انقلاب-حرکتی-وحدت-بخش-است-هر-روز-به-خیل-بیکاران-در-جامعه-افزوده-می-شود

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان زنجان گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و وحدت بخش است.

سید سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال حاضر رسالت بزرگی بر دوش این جبهه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلابی گری و در خط امام و ولایت بودن یکی از ویژگی های این جبهه مردمی است، تصریح کرد: در انتخابات نیز این جبهه با روحیه مطالبه گری به وظایف خود عمل می کند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه پیگیری دغدغه های مقام معظم رهبری و مردم از مسئولان به عنوان یکی از ارکان تشکیل این نیرو محسوب می شود، ادامه داد: این جبهه بستری برای خدمت به مردم است که تا کنون با تشکیل دو کنگره بزرگ که در هر کنگره 3 هزار نفر شرکت کرده اند، فعالیت های خود را انجام داده است.

حسینی با اشاره به وجود بی سامانی در برخی مسائل در کشور به ویژه مشکلات اقتصادی، اشتغال و حقوق های نجومی و مسائل معیشتی مردم، تصریح کرد: این جبهه در تلاش است تا حقوق مردم را پیگیری و مطالبه گری کند.

وی با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و وحدت بخش است که با وفاق کامل برنامه های خود را عملیاتی می کند، افزود: افراد انقلابی و ولایتمدار با سازوکارهای لازم با هم افزایی و وفاق به دنبال ارائه راهکار برای حل مشکلات هستند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: مشکلات کشور به گونه ای شده است که هر روز به خیل بیکاران در جامعه افزوده می شود و دولت قادر نیست این مشکلات را حل کند.

حسینی با بیان اینکه برای انتخابات آتی باید افراد صادق که به دور از اشرافی گری هستند وارد عرصه شوند، افزود:خوشبختانه این جبهه با وفاق کامل در مسیر ساختن ایرانی آباد و آزاد گام بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه های انتخاباتی متعددی در شهرستان زنجان اجرا می شود، افزود: برنامه ریزی های لازم برای حضور کاندیداهای جمنا در زنجان انجام شده است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر