logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری محسوب می ‏شوند/ اعتکاف زنجان به نحو مطلوبی برگزار شد

نیروهای-مسلح-مظهر-قدرت-هر-کشوری-محسوب-می-‏شوند-اعتکاف-زنجان-به-نحو-مطلوبی-برگزار-شد-

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری محسوب می ‏شوند.

به گزارش موج رسا; آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به روز ارتش جمهوری اسلامی، افزود: ارتش، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج به عنوان قلعه محکم در برابر توطئه‎های دشمن هستند.

وی با اشاره به آمادگی نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت هایی که در تجیهزات نظامی داشته است، تصریح کرد: جایگاه ارتش در دیدگاه امام و رهبری بیان شده و در قانون اساسی نیز حفظ تمامیت اراضی و نظام جمهوری اسلامی بر عهده ارتش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در زنجان، گفت: برنامه اعتکاف زنجان به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی، با اشاره به استقبال پر شور جوانان از این مراسم افزود: مراسم معنوی اعتکاف با همکاری مساجد و ستاد اعتکاف مردمی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: استقبال مردم از مراسم معنوی اعتکاف نسبت به گسال ذشته بیشتر بود.

آیت‎الله خاتمی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری گفت: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان خط سیر نظام اسلامی ترسیم شده است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه "اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال" باید به مرحله اجرا در آورده شود، تاکید کرد: علاج حل رکود، تولید داخلی و بیکاری در مجموعه مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با اقتصاد مقاومتی به جنگ با بیکاری رفت، تصریح کرد: مصرف کالای خارجی منجر به بیکاری کارگر ایرانی می شود./ا

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر