logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۴۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ایجرود:

افتتاح پتروشیمی ایجرود به فرآیند و زمان طولانی نیاز دارد

افتتاح-پتروشیمی-ایجرود-به-فرآیند-و-زمان-طولانی-نیاز-دارد

فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه حجم انبوهی از سرمایه‌گذاری در پتروشیمی ایجرود انجام‌ شده است گفت: افتتاح پتروشیمی ایجرود به فرآیند و زمان طولانی نیاز دارد.

باب الله فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عمر ده‌ساله پتروشیمی ایجرود، اظهار کرد: برای افتتاح این پروژه یک فرایند و زمان طولانی باید طی شود.

وی با بیان اینکه برخی ریخت‌ و پاش‌ها، اختلاف‌ها و طی مسیرهای انحرافی باعث طولانی شدن این پروژه شده است، ابراز کرد: خوشبختانه اخیرا پیگیری‌های جدی از طرف مسئولین پتروشیمی استان ایجرود در حال انجام است.

فرماندار ایجرود با اشاره به خرید برخی تجهیزات پتروشیمی ایجرود، تصریح کرد: دولت برای اجرای این پروژه پیگیری‌هایی را انجام داده و به جد به دنبال افتتاح این پروژه است.

وی بیان کرد: مشکلات این پروژه باید در سطح کلان حل شود و استاندار زنجان نیز بسیار پیگیر حل این مشکلات هستند.

فتحی با یادآوری اینکه شهرستان ایجرود یکی از شهرستان‌های کمتر برخوردار استان زنجان است، افزود: دولت با پیگیری برخی از پروژه‌ها به دنبال متوازن‌سازی شهرستان‌های هر استان است؛ که پروژه پتروشیمی ایجرود یکی از این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار زنجان برای کمک‌های مالی وزارت صمت و دستگاه‌های مرتبط و سرمایه‌گذارها گفت: در حال رایزنی برای دریافت کمک مالی هستیم.

فرماندار زنجان بابیان اینکه حجم انبوهی از سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام‌شده است و برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها قابل‌مشاهده است، افزود: برخی از سرمایه‌گذاری‌ها نیز محسوس نیست و ارزش سهام این شرکت یکی از این نمونه ها است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر