logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۴۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

کارگاه‌های ناحیه ظریفان به تولیدکنندگان واقعی واگذار می‌شود

کارگاه‌های-ناحیه-ظریفان-به-تولیدکنندگان-واقعی-واگذار-می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در مورد نحوه واگذاری کارگاه‌های ناحیه ظریفان گفت: در صدد هستیم این کارگاه‌ها به تولیدکنندکان و فعالان واقعی صنایع دستی زنجان واگذار شود.

ایرج احمدی در مورد موضوع شفاف سازی واگذاری سایت کارگاهی مس و چاقو شهرک صنعتی اشراق به موج رسا; گفت: همه کارگاه‌ها به افرادی که در زمینه چاقو و مس فعالیت دارند واگذار شده است.

وی با تاکید براینکه قبل از واگذاری بررسی‌های لازم انجام شده تا به افرادی که واقعا در این حرفه فعالیت می‌کنند واگذار شود تصریح کرد: مکان این کارگاه‌ها برای استقرار واحدهای تولید مس و چاقو بوده که 70 کارگاه برای افرادی که در این حرفه مشغول هستند واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به شرایط ویژه واگذاری این کارگاه‌ها گفت: این کارگاه‌ها با پرداخت 10 درصد قیمت حق بهره‌برداری به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساط 48 ماهه واگذار شده است.

وی در مورد واگذاری زمین‌های ناحیه ظریفان نیز بیان کرد: نحوه واگذاری از طریق مزایده انجام می‌شود و به افراد فعالی که در حوزه صنایع دستی از سازمان میراث فرهنگی پروانه بهره‌برداری دارند واگذار خواهد شد.

احمدی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این ناحیه به 100 درصد رسیده و در مرحله واگذاری هستیم و هدف ما این است که این کارگاه‌ها به فعالان و تولیدکنندگان واقعی واگذار شود.

وی در مورد احداث شهرک صنعتی ترک‌ها در زنجان افزود: 400 هکتار برای استقرار این شهرک در نظر گرفته شده که اگر سرمایه‌گذاران استقبال خوبی داشته باشند افزایش تملک اراضی را در برنامه‌ داریم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه استاندار زنجان شخصا پیگیر جذب سرمایه‌گذاران ترک هستند افزود: امیدواریم که سرمایه‌گذاران خوبی را بتوانیم در این شهرک صنعتی جذب کنیم.

وی در مورد تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی ترک‌ها عنوان کرد: آب این شهرک تامین شده و در مراحل نهایی تغییر کاربری‌ زمین‌ها هستیم.

احمدی عنوان کرد: مشکل معارضین اراضی نیز از طریق ماده 9 قانون نحوه تملک اراضی برطرف شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر