logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۴۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت جودو استان زنجان:

ورزش جودو در زنجان همگانی می‌شود/ شهرستان ماهنشان در انتظار راه‌اندازی رشته جودو

ورزش-جودو-در-زنجان-همگانی-می‌شود-شهرستان-ماهنشان-در-انتظار-راه‌اندازی-رشته-جودو

رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی استان زنجان با اشاره به حضور دو داور بین‌المللی در  هیئت جودو استان زنجان، گفت: داور زنجانی داور مسابقات کشوری در رده بزرگ‌سالان است.

مجتبی بیگلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; بابیان اینکه هیئت جودو به دنبال همگانی سازی ورزش جودو است، اظهار کرد: برنامه‌ای را در سطح شهر با تجمیع تمامی باشگاه‌ها برگزار خواهیم کرد و ورزش جودو را در این برنامه برای مردم شهر به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با یادآوری حضور تیم بانوان در مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته و کسب مدال نقره در رده سنی جوانان، ابراز کرد: طی دو سال گذشته تیم دفاع شخصی استان زنجان رده قهرمانی کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت جودو استان زنجان با اشاره به حضور دو داور بین‌المللی در هیئت جودو استان زنجان، تصریح کرد: حامد مصطفی و خانم بابایی دو داور بین‌المللی استان زنجان هستند.

وی با اشاره به سوابق ورزشی درخشان حامد مصطفوی از داوری وی در مسابقات قهرمانی جودو کشور خبر داد و افزود: حامد مصطفوی فقط در مسابقات با رنکینگ بالا داوری می‌کند و در مسابقات کشوری نیز فقط در رده سنی بزرگ‌سالان به عنوان داور حضور دارد.

بیگلی با اشاره به برنامه هیئت جودو و دفاع شخصی استان زنجان، عنوان کرد: فعال‌سازی ورزش جودو در شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان ماهنشان، ارتقا مربیان و داوری ورزش جودو، آزمون کمربند و... از برنامه‌های هیئت جودو است.

وی با اشاره به تعداد جودوکاران استان زنجان، عنوان کرد: در استان زنجان 600 ورزشکار عضو هیئت جودو و دفاع شخصی استان هستند.

رئیس هیئت جودو استان زنجان بابیان اینکه 82 داور در هیئت جودو و دفاع شخصی استان زنجان حضور دارند، ادامه داد: 22 مربی در باشگاه‌های استان زنجان فعالیت می‌کنند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر