logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

5 هزار ثبت نامی در طرح ملی اقدام مسکن زنجان فاقد شرایط هستند/ سایت ثبت نام تا 3 هفته آینده باز می‌شود

5-هزار-ثبت-نامی-در-طرح-ملی-اقدام-مسکن-زنجان-فاقد-شرایط-هستند-سایت-ثبت-نام-تا-3-هفته-آینده-باز-می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 5 هزار نفر از افراد ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن در زنجان واجد شرایط لازم نستند.

مسعود بیات منش امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با آغاز ثبت نام دوباره مسکن در زنجان، امروز 5 هزار ظرفیت جدید طرح اقدام ملی مسکن پر شد.

وی با بیان اینکه در ظرف 20 دقیقه 5 هزار نفر ثبت نام کردند،افزود: افرادی که دارای فرم جیم قرمز رنگ هستند،در مراحل پایش، ریزش می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تنها به افراد واجد شرایط مسکن در نظر گرفته می شود، بیان داشت: برای 9 هزار زنجانی مسکن احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از افراد ثبت نام کننده تا این مرحله، افراد سود جویی هستند که می خواهند با دور زدن قانون،صاحب خانه شوند.

بیات منش با بیان اینکه اجازه نمی دهیم افراد فاقد شرایط مسکن دار شوند، افزود: این افراد فقط در مرحله ثبت نام می توانند وجود داشته باشند و در مراحل پایش حتما حذف می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که واجد شرایط حقیقی،فرم جیم سبز، ساکن زنجان و متاهل باشند،مسکن احداث می شود.

این مسئول تصریح کرد: 5 هزار نفر از ثبت نامی ها فاقد شرایط بوده و حذف خواهند شد و تا دو و سه هفته آینده سایت برای ثبت نام افراد جدید باز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ظرف دو تا سه ماه آینده افراد واجد شرایط حقیقی شناسایی می شوند، ادامه داد: با اتمام مراحل ثبت نام و پایش ها، پروژه آغاز می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر