logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۴۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

کمبود کالا در بازار زنجان وجود ندارد/ بازار شب یلدا توسط ناظران رصد می‌شود

کمبود-کالا-در-بازار-زنجان-وجود-ندارد-بازار-شب-یلدا-توسط-ناظران-رصد-می‌شود

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای شب عید هیچگونه کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد گفت: ناظران در بازار فعال هستند و تغییرات بازار را به موقع گزارش می‌دهند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد ورود فرمانداریها به موضوع نظارت در بازار در آستانه شب یلدا اظهار کرد: هماهنگی لازم با اصناف و اتحادیه‌ها برای نظارت و کنترل بازار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی مشخص شده است افزود: ابلاغ‌هایی در این رابطه صادر شده و پیگیری‌های لازم صورت گرفته و به صورت کامل بازار زنجان رصد می‌شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم مصوبات تنظیم بازار به صورت کامل اجرا شود عنوان کرد: ناظران در بازار فعال هستند و تغییراتی احتمالی را که در بازار اتفاق بیفتد به موقع گزارش خواهند داد تا اقدامات مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع برخوردهایی را باید خودمان انجام دهیم ابراز کرد: در بخشی که نیاز است اقدامات استانی و ملی صورت بگیرد بلافاصله انتقال داده می‌شود تا اقدامات لازم جهت رفع آن انجام شود.

عسگری با اشاره به اینکه تامین ارزاق عمومی مردم یکی از مهمترین دغدغه‌های ما است افزود: در سطح زنجان این موضوع با حساسیت بیشتری پیگیری و رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام پرونده‌های متعددی در سطح شهرستان تشکیل شده است ابراز کرد: قطعا به این پرونده‌ها از سوی تعزیرات حکومتی رسیدگی خواهد شد.

فرماندار زنجان بیان کرد: برخی از مشکلات بازار ناشی از مشکلات ملی اتفاق می‌افتد مانند قیمت خودرو٬ لاستیک و قطعات خودرو که باید برای رفع این مشکلات در سطح کشوری رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه گزارشات و آخرین وضعیت بازار به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود ابراز کرد: در حال حاضر در ارزاق عمومی مردم در بازار کمبودی وجود ندارد.

عسگری با اشاره به اینکه با دستگاه‌های متولی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است بیان کرد: خوشبختانه ارزاق عمومی مردم هم در بازار و هم انبار‌ها به وفور وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر