logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور خبرداد

افزایش 120 درصدی عملیات بارگیری ریلی در راه آهن شمالغرب کشور

افزایش-120-درصدی-عملیات-بارگیری-ریلی-در-راه-آهن-شمالغرب-کشور

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به بهره‌وری سازمانی اقدامات زیادی انجام شده است گفت: عملیات تخلیه و بارگیری ریلی در راه آهن شمالغرب کشور 120 درصد افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; علی خدایی امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل با اشاره به اینکه 26 آذرماه تا یکم دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل نامگذاری شده است اظهار کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه‌های مختلفی در هفته حمل و نقل از 26 آذر تا یکم دی ماه در راه آهن شمالغرب برگزار می‌شود.

وی بحث ایمنی را یکی از موارد مهم در حوزه حمل و نقل ریلی دانست و افزود: ارائه خدمات ایمن و ارتقای بهره‌وری دو برند مهم در حوزه راه‌آهن است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه آیین گرامیداشت به منظور تجلیل از خادمان راه‌آهن هر ساله برگزار می‌شود بیان کرد: اینکار به همکاران در انجام وظایفشان انگیزه دو چندان می‌دهد و بر این بار هستیم که این هزینه‌ها سرمایه‌گذاری بوده تا با انگیزه دادن به کارکنان بتوانیم به برنامه‌ها و اهداف خود برسیم.

وی بهره‌‌وری را هم از مهمترین شاخصه حوزه راه آهن دانست و خاطر نشان کرد: اهدافی که در این حوزه برای اداره کل شمالغرب ترسیم شده بود تحقق یافت و هر سال سعی داریم در حوزه بهره‌وری نسبت به سال گذشته بهتر عمل کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه حمل و نقل ریلی در یکسال گذشته شاهد برخی اتفاقات نامیمون بودیم ولی این اتفاقات از حوزه سیر و حرکتی و فنی خارج بود افزود: خوشبختانه با همت و تلاش همکاران در حوزه شمالغرب شاهد هیچ گونه اتفاقی در یکسال گذشته نبودیم.

وی بیان کرد: راه‌آهن شمالغرب در راستای رسیدن به بهره‌وری سازمانی، ۹ درصد نفر کیلومتر در حوزه مسافری، ۱۲ درصد جابه‌جایی مسافران حومه‌ای و در مجموع ۳.۱ درصد جابه‌جایی مسافر ارتقا داشته است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه در بخش تناژ و بارگیری شاهد رشد 120 درصدی بودیم ابراز کرد: در بخش بار نیز با 25 درصد برحسب تن کیلومتر رشد داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال پروژه‌های بسیار تاثیر‌گذاری را در بخش زیربنایی داشتیم افزود: بازسازی خط دوم و سکوی دوم ایستگاه خرمدره و همچنین بازسازی سکوی ایستگاه میانه از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه زیربنایی بود.

خدایی با اشاره به اینکه در بخش‌های خدماتی ایستگاه‌ها نیز جهت رفاه حال مسافران تعمیرات اساسی انجام شد افزود: تخلیه گندله در ایستگاه میانه و اصلاح روشنایی سکوها و تبدیل آنها به ال‌ای‌دی جهت کاهش مصرف انرژی هم از خدمات ارائه شده در حوزه خدمات بود که انجام شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر