logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد

وقوع بیشتر تصادفات زمستانی در گردنه طارم و پاپایی زنجان/ کولاک در گردنه زنجان- طارم

وقوع-بیشتر-تصادفات-زمستانی-در-گردنه-طارم-و-پاپایی-زنجان-کولاک-در-گردنه-زنجان-طارم

رئیس پلیس راه استان زنجان در مورد وضعیت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر در محورهای زنجان مشکلی به جز در گردنه زنجان- طارم که در حال حاضر کولاک است مشکلی وجود ندارد.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود ندارد اظهار کرد: با اجرای طرح زمستانی اکیپ‌های پلیس راه در محورهای استان مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به الزامی بودن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در زمستان افزود: بیشترین آمار تصادفات زمستانی زنجان در گردنه پاپایی و طارم اتفاق می‌افتد و بیشتر تصادفات خسارتی هستند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح زمستانی تیم‌های پلیس راه همراه با سایر نیروهای امدادی در محورهای کوهستانی استان زنجان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید:

222 نفر در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند

وی آماده سازی محل‌های اسکان موقت مسافران در مسیر‌های پرتردد استان بیان کرد: برای توقف اضطراری مسافرانی که در برف و کولاک گرفتار می‌شوند آماده است تا در صورت مواجه با این شرایط بتوانند در این محل‌ها اسکان یابند.

مظفری با اشاره به اینکه از ابتدای آذر ماه همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است بیان کرد: در زمستان میزان تصادفات در محورهای استان زنجان کاهش می‌یابد و مهمترین دلیل تصادفاتی که در زمستان اتفاق می‌افتد عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی است.

وی رعایت قوانین راهنمایی را به رانندگان توصیه کرد و افزود: رانندگان در زمستان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت وقوع کولاک و بارش برف با مشکل مواجه نشوند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر