logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه:

ایران قدرت بلامنازع منطقه است/ اساس طراحی های دشمن جلوگیری از نفود ایران اسلامی

ایران-قدرت-بلامنازع-منطقه-است-اساس-طراحی-های-دشمن-جلوگیری-از-نفود-ایران-اسلامی

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه گفت: امروز پس از 40 سال ایران قدرت بلامنازع منطقه بوده و قوا و قدرت ما به نقطه ای رسیده است که دشمن قدرت برخورد با آن را ندارد.

به گزارش موج رسا; سردار عبدالله مبینی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات بسیج استان زنجان اظهارداشت: شکست قدرت های بزرگ و کشورهای عربی در مقابله با نظام اسلامی تعبیر معجزه قرن امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه آمریکا ۱۸۰ هزار نیرو را در منطقه پیاده کرد،افزود: این اقدام آمریکا برای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ، تامین امنیت رژیم غاصب اسراییل و تامین قدرت خود برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی بود.

این مسئول تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در منطقه۶ تریلیون دلار هزینه و ۱۲ هزار تلفات انسانی داد.

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه با بیان اینکه با اقدامات آمریکا در منطقه نفرت مردم این کشور از این اقدامات افزایش یافت،افزود: با چنین اقدامات دولتمران،پرستیژ این کشور در عرصه بین الملل از بین رفت.

سردار مبینی ادامه داد: تدوین استراتژی جنگ‌ نیابتی،تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی در سوریه و عراق نیز جز  جنگ هفت ساله و شکست در شکست برای این کشور نتیجه ای نداشت.

وی با بیان اینکه شکست های پشت سر هم آمریکا و اسراییل موجب شد تا فلسطینی ها طعم پیروزی را چشیده و هیمنه فناپذیر آمریکا از بین برود، خاطرنشان کرد: شکست های پی درپی، آمریکا،عربستان و اسراییل را به شدت عصبانی کرده است.

این مسئول ادامه داد: استراتژی فشار حداکثری در ابعاد فرهنگی،هنری،عملیات روانی و فکری دشمن به منظور جدا کردن مردم از نورانیت اسلام ناب محمدی است.

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه بیان داشت: با آغاز  نهضت بیداری اسلام و سقوط دیکتاتورها، دشمن در غافلگیری قرار گرفته و دست به اتحاد نامیمون عربستان، رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپا زده است تا معادله را تغییر دهد.

سردار مبینی افزود: اساس طراحی های دشمن  جلوگیری از نفود روز افزون ایران اسلامی بوده و تلاش می کند با تحریم و فشار اقتصادی قدرت ایران را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه فشار، تحریم سیاسی و تحریم های ثانویه نیز علیه نظام اسلامی جز شکست های پی درپی برای دشمن ثمری نداشته است، ادامه داد:منهدم کردن پهباد آمریکایی توسط نیروی هوا فضا، این کشور را دچار بحران راهبردی کرده و بعد از سه روز به این جمع بندی رسید که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به باج خواهی انگلیسی ها و گرفتن کشتی ایران در جبل الطارق،گفت: این اقدام نیز از سوی ایران در خلیج فارس مقابله به مثل شد.

این مسئول با بیان اینکه مردم یمن با وجود همه سختی ها،بدون دولت، با پای برهنه در مقابل عربستان ایستادگی کردند،افزود: عربستان که می خواست با فشارهای سنگین جنگی یک هفته کار یمن را تمام کند،با جنگ هفت ساله مواجه شد.

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه با اشاره به اقدامات انجام شده در بیست ساله دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز روند تغییرات برعکس شده  و در ۱۸ حادثه مهم منطقه که یک طرف جبهه مقاومت و طرف دیگر دشمنان قرار داشته اند، شکست های پی در پی به آنها تحمیل شده است.

سردار مبینی ادامه داد: اسلام همواره در فشار و توطئه رشد کرده است و امتحانات بزرگی را ملت بزرگ ایران و مردم زنجان رادمردانه برای انقلاب اسلامی سپری کرده اند.

وی گفت: این امتحان ها بستری برای عدم خروج از مسیر اسلامیت،اسلام ناب،مکتب فکری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

این مسئول بیان داشت: امروز پس از 40 سال ایران قدرت بلامنازع منطقه بوده و قوا و قدرت ما به نقطه ای رسیده است که توطئه آمریکا را علیرغم غافل گیری مسئولان در نطفه خفه می کند.

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمنان در داخل ایران توسط نیروهای انقلابی جمع بندی و مدیریت شد،تصریح کرد: این امر ناشی از قدرت مسلم نظام اسلامی است.

سردار مبینی گفت: آنها تلاش می کنند قدرت انقلاب اسلامی را محدود کنند اما ایران هر سال قدرتمند تر می شود.

وی بیان داشت: هنر انقلاب اسلامی این است که توطئه ها،فتنه ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و موجب ناامیدی دشمن شده است.

این مسئول افزود: در این چهل ساله دوم به ویژه هنرمندان نقش بی بدیلی در تبدیل پیام انقلاب اسلامی به گفتمان را دارند تا  زمینه حکومت جهانی امام عصر (عج) بیشتر فراهم شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر