logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات اسكی استان زنجان:

پیست اسکی پایایی زنجان به زودی بازگشایی می شود/ گرانی تجهیزات،مشکل اسکی بازان

پیست-اسکی-پایایی-زنجان-به-زودی-بازگشایی-می-شود-گرانی-تجهیزات،مشکل-اسکی-بازان

رئیس هیات اسكی استان زنجان گفت: پیست اسکی پایایی زنجان آماده سازی شده و با بارش مجدد برف،به زودی راه اندازی می شود.

رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: امسال شاهد بارش مطلوب برف در استان زنجان بودیم که این امر موجب آماده سازی پیست اسکی پاپایی زنجان شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در حوزه ایمنی پیست انجام شده است، خاطرنشان کرد: با بارش 10 سانت دیگر پیست راه اندازی می شود.

این مسئول با اشاره به آماده سازی دستگاه بالابر و ماشین آلات مورد نیاز این پیست، تصریح کرد: مدرسه اسکی نیز در قالب کلاس های آموزشی در این پیست دایر است.

رئیس هیات اسكی استان زنجان با بیان اینکه باسابقه این پیست اسکی به 60 سال قبل برمی گردد، تصریح کرد: ورزشکاران بیشماری در این ورزش فعالیت داشته و این ورزش را نسل به نسل انتقال داده اند.

اژدری بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به 2 هزار و 700 اسکی باز در زنجان فعالیت می کنند که به صورت هفتگی 500 تا 600 نفر به پیست رفت و آمد می کنند.

وی با بیان اینکه تیوپ سواری در پیست اسی در همه جای دنیا ممنوع است،تصریح کرد: از سال 91 نیز تپه مشرف به پیست اسکی پایایی فنس کشی شده تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

بیشتر بخوانید

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه هر جا تپه ای باشد مردم تیوپ سواری می کنند که تبعات بسیار بالایی دارد.

رئیس هیات اسكی استان زنجان با اشاره به گرانی وسایل و تجهیزات اسکی،ادامه داد: قیمت تجهیزات اسکی که تا دو سال پیش 3 میلیون تومان بود،امروز به 15 میلیون رسیده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر