logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۳۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

‏امانتداری، بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه کار ما در انتخابات است/ استفاده از اموال عمومی به هر مقدار ممنوع است

‏امانتداری،-بی-طرفی-و-اجرای-قانون-سرلوحه-کار-ما-در-انتخابات-است-استفاده-از-اموال-عمومی-به-هر-مقدار-ممنوع-است

معاون سیاسی استاندار زنجان‏ با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ‏ امانتداری، بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه کار ما در انتخابات است‏.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با بیان اینمه تعامل بسیار خوبی بین ستاد انتخابات، فرمانداران و مسئولین اجرایی استان با هیئت نظارت استان وجود دارد، اظهار کرد: رویکردی که در برگزاری انتخابات پیش رو داریم راهبردی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند یعنی میزان رای ملت بوده و رای حق الناس است.

وی با بیان


اینکه عملیاتی کردن این راهبرد مورد تاکید ما است، ابراز کرد: امانتداری، بی طرفی و اجرای قانون را فصل الخطاب می‌دانیم و این رویکرد را در جلسات متعدد مورد تاکید قرار داده‌ایم.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تلاش ما این است که رویکردها را تبیین کنیم، عنوان کرد: هیئت های اجرایی در یک فضای خوب و قانونمند تشکیل شده  و امروز با اعضای اداری هیئت اجرایی 198 نفر در قالب هیئت های اجرایی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 231 نفر در استان زنجان برای انتخابات ثبت نام کردند، بیان کرد: 139 نفر در حوزه زنجان و طارم، 30 نفر در حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، 23 نفر در ماهنشان و ایجرود و 39 نفر نیز در خدابنده ثبت نام کردند.

مرادی با بیان اینکه اکثر داوطلبان عنوان کردند که مستقل وارد عرصه انتخابات شدند، افزود: بعد از استعلام از مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی 10 روزه هیئت اجرایی هیئت‌های نظارت استان و هیئت مرکزی نظر نهایی را اعلام خواهند کرد، گفت: زمانی ما می‌توانیم اسامی کاندیداها را اعلام کنیم که مراجع ذیربط نظر نهایی را اعلام کرده باشند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه تلبیغات خارج از زمان خود رسمی نبوده و تخلف است، تصریح کرد: استفاده از اموال عمومی به هر مقدار ممنوعیت قانونی دارد و تذکرات لازم در این زمینه را به مدیران دادیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر