logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۳۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ازدواج دانشجویی استان زنجان خبر داد

اعزام زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌های استان زنجان به مشهد مقدس/ 30 آذر ماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام

اعزام-زوج‌های-دانشجوی-دانشگاه‌های-استان-زنجان-به-مشهد-مقدس-30-آذر-ماه-آخرین‌مهلت-ثبت‌نام-

دبیر ازدواج دانشجویی استان زنجان با اشاره به مهلت ثبت‌نام در ازدواج دانشجویی گفت: زوج‌های دانشجو در 25 بهمن‌ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام علی قره داغی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی، اظهار کرد: ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از 21 آبان آغازشده است و تا 30 آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، ابراز کرد: دانشجو بود یکی از زوجین در دانشگاه‌های استان و تاریخ عقد زوج از اول فرودین سال 97 تا 30 آذر 98 از شرایط ثبت‌نام در ازدواج دانشجویی است.

دبیر ازدواج دانشجویی استان زنجان بابیان اینکه تلاش دبیرخانه ازدواج دانشجویی استان زنجان طبق سال گذشته برگزاری اردوی تجمیعی است، افزود: تلاش دبیرخانه ازدواج دانشجویی استان زنجان اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس در 25 بهمن‌ماه است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های ازدواج در حین ثبت‌نام، خاطرنشان کرد: جشن ازدواج دانشجویی در روز اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه پیام نور زنجان دبیرخانه قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور در کشور شد/ آغاز فعالیت گروه جهادی بسسج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان

قره داغی  با اشاره به حضور 3روزه دانشجویان در مشهد مقدس، افزود: برنامه‌ریز برای حضور تمامی زوج‌ها در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه با توجه به شرایط دانشجویان استان و بالا بودن هزینه‌های سفر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان هزینه‌های سفر و ایاب‌وذهاب را تأمین می‌کند، افزود: در این دوره از ازدواج دانشجویی یک هزینه حداقلی و بسیار کم نیز از دانشجویان اخذ خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر مسئولین همراهی لازم را داشته باشند و کمک کنند برنامه دبیرخانه ازدواج دانشجویی استان زنجان همچون سال گذشته اعزام گروهی زوج‌ها به مشهد مقدس است.

وی بابیان اینکه در ازدواج پایدار انتخاب همسر، علم زندگی و مشاوره سه اصل مهم است، افزود: دبیرخانه ازدواج دانشجویی استان زنجان آماده ارائه مشاوره به زوج‌هایی است که در سال‌های گذشته از طریق این دبیرخانه ازدواج دانشجویی، ازدواج‌کرده‌اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر