logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مطبوعات سهم تاثیرگذاری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند/ برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

مطبوعات-سهم-تاثیرگذاری-در-افزایش-مشارکت-مردم-در-انتخابات-دارند-برخورد-با-تبلیغات-زودهنگام-انتخاباتی-

استاندار زنجان با اشاره به نقش مطبوعات در تحولات سیاسی و اجتماعی گفت: سهم مطبوعات در افزایش مشارکت مردم ر انتخابات بالا است.

 

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ‌کس در انتخابات تماشاچی نباشد، اظهار کرد: برای این‌که هیچ‌کس در انتخابات تماشاچی نباشد حضور مردم تشویق مردم و ترغیب مردم موردتوجه است.

وی خاطرنشان کرد: مطبوعات یکی از نهاد هایی است که موجب تشویق و ترغیب مردم در انتخابات است.

استاندار با اشاره به اینکه سهم مطبوعات در مشارکت دادن مردم در انتخابات بسیار مهم است، افزود: یکی از ارکان انتخابات سلامت انتخابات است و ما باید قانون را اجرا کنیم.

وی با اشاره به رقابت‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: ذی‌نفعان انتخابات باید قانون را رعایت کنند و دراین‌بین مطبوعات نقش به سزایی دارد.

حقیقی بابیان اینکه هر انتخاباتی یک آسیب‌ها و قوت‌هایی دارد که ما از قوت‌ها استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم ضعف‌هایش را رفع کنیم، افزود: ما با بررسی انتخابات برگزارشده در استان و انتخاباتی که در استان‌های دیگر برگزار کردیم؛ انتخابات را آسیب‌شناسی کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه ذی‌نفعان زمان تبلیغات و قوانین انتخابات را رعایت کنند، تأکید کرد: کاندیداها نباید و قبل از وقت قانونی تبلیغات، تبلیغات نکنند.

استاندار زنجان تمامی مشکلات اجرایی، فنی و تبلیغاتی انتخابات بررسی‌شده است، تصریح کرد: امشب آسیب‌شناسی انتخابات در اختیار شهرستان‌ها قرار داده می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر