logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

حضور جوانان در دفاع مقدس نتایج خوبی را به دنبال داشت /جامعه جوان باید توسط جوانان اداره شود

حضور-جوانان-در-دفاع-مقدس-نتایج-خوبی-را-به-دنبال-داشت-جامعه-جوان-باید-توسط-جوانان-اداره-شود-

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فرماندهان جنگ از جوانان بودند گفت: حضور جوانان در دفاع مقدس نتایج خوبی را به دنبال داشت.

 

به گزارش موج رسا; رضا عسگری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان بابیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های نظام بوده است، اظهار کرد: رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی پیگیری‌های جدی را انجام داده و می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رؤسای سه قوه هرکدام در حوزه خود در آسیب‌های اجتماعی پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند، ابراز کرد: در طول چند برنامه توسعه کشور یکی از موضوعات مطرح آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار زنجان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و افرادی که به این پدیده دچار هستند، تصریح کرد: جوانان بیشتر از سایر مردم در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید:

فعالیت 2600 کانون هلال احمر در بخش جوانان

وی با اشاره به مطالعات صورت گرفته برای سند کاهش آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: حتماً سند کاهش آسیب‌های اجتماعی استان در سال‌های گذشته مطالعه شود و اقدامات انجام‌شده و نتایج آن را موردتوجه قرار دهند.

عسگری با اشاره به آشوب های اخیر که توسط اشرار در برخی از نقاط کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: بیشتر این افراد، جوانان زیر 25 سال و با تحصیلات پایین و زیر دیپلم بوده‌اند.

وی بابیان اینکه برهم زدن نظم توسط جوانان در بخش‌هایی از کشور برای ما هشدار است، ادامه داد: به هر میزان که در حوزه جوانان کم‌کاری کنیم نظام هزینه بالایی باید بدهد.

فرماندار زنجان با اشاره به حضور جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ابراز کرد: در جنگ فرماندهان ما جوانان بودند و نتایج خوبی را بری کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به جمعیت جوان کشور، خاطرنشان کرد: جامعه جوان باید توسط جوانان اداره شود و در این جنگ اقتصادی باید جوانان وارد عرصه شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر