logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
تأکید استاندار زنجان به مدیرکل ورزش و جوانان:

ورزشگاه 15هزارنفری تا دهه فجر باید افتتاح شود

ورزشگاه-15هزارنفری-تا-دهه-فجر-باید-افتتاح-شود-

استاندار زنجان با اشاره به طرح‌هایی که مرتبط با جوانان  است خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه 15هزارنفری تا دهه فجر باید افتتاح شود.

به گزارش موج رسا;  فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در هر مسئله‌ای که تخصص ندارم اظهارنظر نمی‌کنم، اظهار کرد: امیدوارم هرکسی که تخصصی ندارد در آن حوزه بدون مشورت با کارشناسان اظهارنظر نکند.

وی با اشاره به وضعیت آمار در استان و کشور، ابراز کرد: در کشور باید فقط آمار مرکز ملی آمار مورد استناد همه باشد و هر نهادی برای خود آمار اعلام نکند.

استاندار زنجان بابیان اینکه صدبار گفته‌ام بانک اطلاعات و آمار را درست کنید، تاکید کرد: اگر بانک اطلاعات و آمار تنظیم شود هرکسی آمار اشتباه نمی‌دهد.

وی بابیان اینکه زنان استان زنجان در بالاترین سطح سلامت جسمی و روانی هستند، تصریح کرد: ما باید ظرفیت‌های استان را بگوییم و فقط نقاط ضعف را تکرار نکنیم.

بیشتر بخوانید:

مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان باید مسئله مهم مدیران باشد/ به شرکت‌های دانش‌بنیان بها داده شود

حقیقی با مشخص کردن مسئولین برای جمع‌آوری شناسنامه جوانان شاغل در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: در این شناسنامه باید سابقه کار، تحصیلات، جایگاه مدیریت جوانان به تفکیک ادارات اماده شود.

وی بابیان اینکه فرمانداران شهرستان ابهر، ماهنشان، ایجرود موظف اند محلی را به عنوان خانه جوانان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند، خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان نیز باید این محل ها را تجهیز کند و در اختیار جوانان قرار دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه طرح هایی باید برای جوانان توسط دستگاه های اجرایی انجام شود، تاکید کرد: ورزش گاه 15 هزار نفری باید تا دهه فجر افتتاح شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر