logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

پایداری نظام اسلامی مرهون خون شهدا است

پایداری-نظام-اسلامی-مرهون-خون-شهدا-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پایداری نظام اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی است.

به گزارش موج رسا; آیت ‌الله شیخ علی خاتمی امشب در همایش دیدار با پدران آسمانی اظهار داشت:در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام رشادت های بیشماری را از خود نشان دادند در حالی که بیشتر ابرقدرت ها از صدام حمایت مالی می کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران همواره از وسعت بسیار زیادی برخوردار بوده است و در اثر جنگ های مختلف همواره بخش های از خاک کشور در دست سلطه گران قرار گرفته است، بیان داشت: اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دژخیمان قرار نگرفت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام موجب شد تا نظام اسلامی همواره سرپا بایستند.

آیت الله خاتمی جنگ را جنگ جهانی در ابعاد کوچک توصیف کرد و گفت: رزمندگان با فداکاری خود اجازه ندادند تا ایران اسلامی زیر چکمه‌ های صدامیان و آمریکا له شود.

وی با بیان اینکه در طی 39 سال گذشته ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و با شعار مرگ بر آمریکا اجازه سلطه گری به ایادی استکبار نداده اند، تصریح کرد: امروز هم ملت ایران پاسدار خون شهدا بوده و این راه را ادامه می دهند.

"علی محمدی" دبیر جشنواره دیدار با پدران آسمانی در استان زنجان نیز در این دیدار اظهار داشت: جشن پدران آسمانی برای دهمین سال متوالی امروز نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال این جشن با ماه رجب تقارن پیدا کرده است، ادامه داد:این جشن امسال با همکاری شهرداری و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان زنجان برگزار شده است.

دبیر جشن دیدار با پدران آسمانی در استان زنجان با اشاره به اینکه ستاد دیدار با پدران آسمانی یک نهاد ملی است، افزود:این جشن همچون سال های گذشته در 400 شهر کشور برگزار شده است.

محمدی با اشاره به عضویت 20 هزار نفر در این ستاد، ادامه داد: این نهاد دارای ظرفیت مطلوبی است که باید در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از این ظرفیت استفاده کرد//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴