logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بهزیستی استان زنجان:

آغاز پویش تأمین جهیزیه مددجویان بهزیستی با عنوان حلقه وصل در استان زنجان/ 650 زوج نیازمند جهیزیه هستند

آغاز-پویش-تأمین-جهیزیه-مددجویان-بهزیستی-با-عنوان-حلقه-وصل-در-استان-زنجان-650-زوج-نیازمند-جهیزیه-هستند-

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به شروع پویش تأمین جهیزیه با عنوان حلقه وصل باشیم، گفت: در استان زنجان 650 زوج نیازمند جهیزیه برای تشکیل خانواده هستند.

 

نعمت ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پویش تأمین جهیزیه با عنوان حلقه وصل باشیم، اظهار کرد: این پویش در سطح کشور به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی می‌باشد، ابراز کرد: در حال حاضر 650زوج  تحت پوشش بهزیستی استان زنجان وجود دارد که به دلیل عدم تأمین جهیزیه موفق به ازدواج نشده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه 650 زوج نامزد در استان هستند که به دلیل عدم تأمین جهیزیه نمی‌توانند زندگی مشترکشان را شروع کنند، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و مسئولین این زوج‌ها بتوانند تشکیل خانواده بدهند.

وی با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند از دو طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این پویش بپیوندند، عنوان کرد: خیرین می‌توانند با اهدای لوازم‌خانگی مانند یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز و... در این امر ما را یاری کنند.

ملکی با اشاره به روش‌های کمک‌های نقدی مردمی، خاطرنشان کرد: خیرین محترم می‌تواند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت 5029081010321806 به نام کمک‌های مردمی بهزیستی استان زنجان نزد بانک توسعه تعاون و یا با شماره‌گیری *733*4*1400016# کمک‌های نقدی خود را برای جوانان نیازمند ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه پویش تأمین جهیزیه با عنوان حلقه وصل باشیم یک‌ماهه است، ابراز کرد: این پیش از 9آذرماه تا 9دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با مشارکت 40 درصدی در تأمین این جهیزیه‌ها مشارکت دارد، ادامه داد: امیدواریم مردم با پیوستن به این پویش ما را در تأمین جهیزیه جوانان نیازمند یاری دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر