logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۳۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نهمین سالگرد شهید شهریاری

یاد شهید شهریاری، همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار است+ فیلم

یاد-شهید-شهریاری،-همیشه-در-تاریخ-انقلاب-ماندگار-است+-فیلم

یاد شهید شهریاری، همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار است و امروز نهمین سالی است که خانواده، دانشگاهیان و مردم ایران خاطرات شهید علم و عمل استاد شهید شهریاری را گرامی می‌دارند.

به گزارش موج رسا; رفتن اما همیشه معنای رفتن نمی‌دهد گاهی برخی رفتن‌ها ماندنی‌های تاریخ هستند و این رسم بزرگمردان است به نام شهدا است و امروز نهمین سالی است که خانواده، دانشگاهیان  و مردم ایران خاطرات شهید علم وعمل استاد شهید شهریاری را گرامی می‌دارند.

استاد شهید مجید شهریاری سال 1345 درمنطقه دروازه رشت زنجان متولد شد و پس از تحصیل در مدارس زنجان در سال 1363 در دوره کارشناسی رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر پذیرفته شد.

دانشمند هسته ای ایران پس از آن مقاطع کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای را دانشگاه صنعتی شریف دوره دکتری علوم وتکنولوژی هسته ای را در دانشگاه امیرکبیر گذراند و این شهید بزرگوار پس از سالها تلاش در سن 44 سالگی به درجه استاد تمامی دست یافت که این دانشمند بزرگ ایران اسلامی که در راه آرمانهای انقلاب، اسلام و ایران همیشه تلاش می‌کرد که در صبح روز هشتم آذرماه سال 1389 به دست منافقان کوردل درعملیات ترویستی در تهران به شهادت رسید.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر